شناسه خبر: 1311 منتشر شده در مورخ: 1392/9/17 ساعت: 12:59 گروه: مشاوره  
ریزترین نکات برای خرید هندزفری

ریزترین نکات برای خرید هندزفری

هندزفری و هدست های موبایل از جمله مهمترین قسمت هایی هستند که کاربردی در حد شارژر می توانند داشته باشند. این روزها حتما مشاهده کرده اید که افراد زیادی از این وسیله در اتوبوس، مترو و خیابان استفاده می کنند.

هندزفری ها همیشه به همراه تلفن همراهی که خریداری می کنید ارائه میشود که معمولا کیفیتی متوسط دارند ولی به عنوان جنس اصلی شناخته می شوند و ارزشی خاص دارند. عده ای هستند که به خاطر استفاده زیاد از تلفن های همراه و گوش دادن به موسیقی به دنبال بهترین هندزفری می گردند همچنین برخی نیز به دنبال آن هستند تا یک هندزفری خوب برای خود خرید و دست به هدست اصل تلفن خود نزنند. برای خرید یک هندزفری خوب و با کیفیت باید به نکاتی دقت کنید که شما را در این راه یاری خواهند کرد:

** اولین نکته هنگام خرید یک هندزفری خوب توجه به محل خرید و البته برندی است که قصد دارید از آن خرید کنید. انتخاب برندهای ناآشنا می تواند ریسک بالایی باشد زیرا هندزفری هایی که برند مطمئنی ندارند ممکن است تولید چین بوده و خیلی سریع خراب شوند.

** حتما هندزفری را در هنگام خرید چک کنید تا هر دو گوشی آن سالم بوده و کیفیت صدا نیز شما را اذیت نکند. هندزفری هایی که کیفیت صدای خوبی ندارند صدای خفه و غیر واقعی را به گوش انسان می رساند و بعد از مدتی ممکن است آسیب های بدی به گوش برساند.

** سیم هدفون را در نظر داشته باشید که باید مقوام و تقریبا ضخیم باشد. زیرا سیم های ضخیم سخت تر خراب می شوند و عمر طولانی تری دارند همچنین سوکت اتصال به تلفن را با دقت چک کنید تا به خوبی با سیم ارتباط داشته باشد.

** قسمت گوشی هندزفری ها بهتر است از نوع های قابل تغییر باشند و هندزفری انتخاب کنید که به راحتی درون گوش رفته و اجازه خارج شدن صدا را نمی دهد. هندزفری هایی که از این قابلیت برخوردار نیستند باید در رتبه های بعدی انتخاب قرار بگیرند زیرا آسیب های زیادی به گوش وارد می کنند.

** هنگام خرید هندزفری ها حتما دقت داشته باشید که کیف مخصوص در جعبه هندزفری وجود داشته باشد. بزرگترین مشکل هندزفری ها گره خوردن سریع سیم های آن است ولی با وجود کیف عمر وسیله طولانی تر و دیگر از شر گره خوردگی نیز رها خواهید بود. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *