شناسه خبر: 13053 منتشر شده در مورخ: 1396/12/15 ساعت: 11:18 گروه: اجتماعی  
فراهم شدن شرایط اشتغال ۳۳ هزار معلول در سال ۹۶

فراهم شدن شرایط اشتغال ۳۳ هزار معلول در سال ۹۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون شرایط اشتغال ۳۳ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور فراهم شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از میزان انوشیروان محسنی بندپی گفت: فراهم کردن شرایط به منظور اشتغال معلولان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا سازمان بهزیستی کشور اقداماتی داشته است. 

وی افزود: اعتقاد ما این است که اگر معلولان بتوانند مشغول به کار شوند بسیاری از مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فراهم کردن شرایط اشتغال برای معلولان طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، شرایط برای اشتغال ۴۵ هزار تن از معلولان فراهم شد و این برنامه در سال ۹۶ نیز ادامه داشته است. 

محسنی بندپی در خصوص برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال ۹۶ برای ایجاد اشتغال معلولان اظهارکرد: در سال ۹۶ و بر اساس آخرین آمار، تاکنون شرایط اشتغال ۳۳ هزار معلول در سراسر کشور فراهم شده است. 

وی ادامه داد: این اشتغال زایی‌ها از طریق پرداخت حق بیمه، ارائه وام و ... فراهم شده است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور در رابطه با اقدامات انجام شده به منظور ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال ۹۶ تا بهمن ماه برای بیش از ۷ هزار و ۵۹۰ زن سرپرست خانوار اشتغال زایی شده است. 

محسنی بندپی اشتغال را یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های زنان سرپرست خانوار دانست و بیان کرد: یکی از نیاز‌های اصلی زنان سرپرست خانوار اشتغال است، زیرا بسیاری از زنان سرپرست خانوار با داشتن شغل نیازشان به کمک‌ها از میان می‌رود. 

پایان

کلید واژه: بهزیستی، سایت نابینایان، مستمری، ایران سپید، سایت نابینایان، اشتغال معلولان،

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *