شناسه خبر: 13013 منتشر شده در مورخ: 1396/12/8 ساعت: 11:32 گروه: اجتماعی  
70 درصد خانواده‌های دارای 2 معلول استان تهران ساکن پایتخت هستند
اسدی مطرح کرد

70 درصد خانواده‌های دارای 2 معلول استان تهران ساکن پایتخت هستند

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: 920 خانواده متقاضی مسکن دارای 2 معلول به بالا در استان تهران زندگی می‌کنند که بیش از نیمی از آن‌ها ساکن پایتخت هستند.

به گزارش ایران سپید محمدرضا اسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: در استان تهران 920 خانواده متقاضی مسکن دارای 2 معلول به بالا زندگی می‌کنند که بیش از نیمی از آن‌ها ساکن پایتخت هستند. 

 اسدی تاکید کرد: در حال حاضر 87 واحد مسکونی به خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا واگذار شده است و سایر خانواده‌ها با شرایط فوق نیز به تدریج صاحب خانه می‌شوند. 
 
وی تصریح کرد: تعدادی واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در شهر تهران در حال ساخت است که از این میان 479 واحد مسکونی در مرحله نازک کاری قرار دارند و طی ماه‌های آینده تکمیل و به خانواده‌های فوق واگذار خواهد شد. 
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: 227 واحد مسکونی نیز در مرحله سفت کاری هستند و 127 واحد مسکونی نیز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. 
 
اسدی یادآور شد: مسکن مهرهایی که برای خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در نظر گرفته شده است، اغلب در خارج از شهر تهران قرار گرفته‌اند و خانواده های فوق استقبال چندانی از این موضوع نکرده‌اند. 
 
وی اضافه کرد: 70 درصد خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در شهر تهران زندگی می‌کنند، این در حالی است که مسکن‌هایی که ویژه این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است در شهرهایی چون پردیس، پیشوای ورامین، پرند و دیگر شهرهای استان واقع شده‌اند، به همین دلیل استقبال خوبی از این خانه‌ها نمی‌شود. 
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران تاکید کرد:با به پایان رسیدن کار ساخت خانه‌های مذکور در شهر تهران، تعداد زیادی از خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا در استان تهران صاحب خانه می‌شوند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *