شناسه خبر: 13009 منتشر شده در مورخ: 1396/12/8 ساعت: 09:05 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه سه شنبه 8 اسفند 1396

روزنامه سه شنبه 8 اسفند 1396

افزایش مستمری مددجویان در آستانه سال نو - تنها 6/7 درصد مردم امریکا ایران را دشمن خارجی خود میدانند - ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیر دولتی - رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید - راه های توقف دندان قروچه در خواب - بنان، صدای مخملین آواز ایرانی «بخش اول» - لغو اردوی بین المللی گلبال در بلژیک - به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم!

روزنامه «ایران سپید»

سه شنبه 8 اسفند 1396

10 جمادی الثانی 1439

27 فوریه 2018

سال بیست و دوم شماره 5801

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

افزایش مستمری مددجویان در آستانه سال نو 2

تنها 6/7 درصد مردم امریکا ایران را دشمن خارجی خود میدانند 4

ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیر دولتی 5

رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید

راه های توقف دندان قروچه در خواب 9

بنان، صدای مخملین آواز ایرانی «بخش اول» 11

لغو اردوی بین المللی گلبال در بلژیک

به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! 16

اطلاعرسانی

 

 

.........ویژه

* افزایش مستمری مددجویان در آستانه سال نو: رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش ۱۰ درصدی مستمری مددجویان خبر داد و گفت: این موضوع در بودجه ۹۷ دولت تأکید شده است. انوشیروان محسنی بندپی  گفت: افزایش مستمری مددجویان بهزیستی در برنامه دولت قرار دارد و تا پایان دولت دوازدهم میزان مستمری این افراد افزایش پیدا میکند. وی ادامه داد: افزایش ۳.۴ برابری مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در پایان سال گذشته شاهد بودیم, بر این اساس مستمری افراد از ۵۳ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان و در خانواده های ۵ نفره از ۱۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت. قرار است این سیاست افزایشی تا پایان دولت دوازدهم ادامه یابد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: به معیشت مددجویان تحت پوشش سازمان توجه داریم و در راستای بهبود وضعیت معیشتی این افراد و تدابیر رئیس جمهوری, مستمری افزایش خواهد یافت.

.........سیاسی

* تنها 6/7 درصد مردم امریکا ایران را دشمن خارجی خود میدانند: حمید بعیدی نژاد با انتشار نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد: تنها 6/7 درصد مردم امریکا، ایران را بزرگترین دشمن خارجی خود میدانند. سفیر ایران در انگلیس در این باره در صفحه توئیتر خود نوشت: «این حس در سالهای اخیر مرتب رو به کاهش بوده است. در سال ٢٠٠٦، حدود ٣١ درصد امریکاییها ایران را بزرگترین دشمن خارجی خود میدانستند که این رقم در سال ٢٠١٤ به ١٦ درصد کاهش یافته بود.» مؤسسه گالوپ به‌تازگی یک نظرسنجی درباره این که امریکاییها کدام کشور را بزرگترین دشمن خارجی خود میدانند، انجام داده است که در میان گزینه ها نام ایران وجود دارد. دیگر دشمنان خارجی در نظر گرفته شده در این نظرسنجی کره شمالی، روسیه و چین هستند. نتایج این نظرسنجی نشان میدهد که 3 درصد از رأی دهندگان دموکرات، 10 درصد از جمهوریخواهان و 7 درصد از رأی دهندگان مستقل, ایران را به‌عنوان بزرگترین دشمن خود دانسته اند. کره شمالی در تمام این گروه ها نخستین دشمن خارجی تلقی شده است.

* ادعای یک مقام بحرینی علیه ایران: وزیر اطلاع رسانی بحرین با بیان این که ایران تلاش کرد در تمام کشورهای عربی نفوذ کند، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. «الرمیحی» مدعی شد: هر کس تلاش دارد خطر ایران بر امتهای عربی را کوچک بشمارد یا میخواهد به بیننده عربی نشان دهد که ایران تهدیدی برای امت عربی نیست، او یک واقعیت را نادیده گرفته است. وی مدعی شد: بحرین قلعه ای است که بیشتر توطئه های ایران برای نفوذ در خلیج فارس در آن شکست خورد. این ادعاها در حالی مطرح میشوند که بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان قبل از این نیز ضمن رد ادعای وزارت کشور بحرین در مورد مداخله و ارتباط نهادهای کشورمان در مشکلات داخلی آن کشور، تمامی این اظهارات را بی اساس و مضحک دانست.

......اجتماعی

* ثبت اطلاعات در سامانه شهریه مدارس غیر دولتی: مجید طهرانیان، مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مؤسسان مدارس غیر دولتی برای ثبت اطلاعات در سامانه شهریه تا ۱۵ اسفند ماه امسال فرصت دارند. در صورتی که مؤسسان مدارس غیر دولتی، تا زمان مقرر اطلاعات لازم را در سامانه شهریه ثبت نکنند، شهریه آنها همان شهریه سال جاری لحاظ میشود.

* آسیب برخی مواد شوینده بیش از آلودگی هوا: نیلوفر بشرزاد، فوق تخصص ریه با اشاره به آسیبهای مواد شوینده گفت: میزان آسیب و تأثیرگذاری این مواد به فرد استفاده کننده بستگی دارد که چقدر استعداد آسیب رسیدن در وی وجود دارد. بشرزاد افزود: اگر افراد به صورت متوالی در معرض مواد شوینده برونکو اسپاسم قرار گیرند، به تدریج آسیبهای جبران ناپذیری به ریه آنان وارد میشود. فوق تخصص ریه گفت: توصیه میشود افرادی که به مواد شوینده, خصوصاً موادی که میزان تولید بخار آنها زیادتر است حساسیت دارند، از آن دوری کنند؛ همچنین باید هنگام استفاده از وسایل شوینده از ماسک استفاده شود.

* آمار معتادان خیابانی، کارتنخوابها و متکدیان در تهران: شجاعپوریان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در نشست عدالت اجتماعی که در وزارت تعاون برگزار شد، آخرین آمار از آسیبهای اجتماعی در پایتخت را اعلام کرد. وی گفت: کارتنخوابها بیش از 15 هزار نفر هستند. افراد متکدی و بیخانمان 10 هزار نفرند. در تهران سالانه 40 هزار طلاق داریم. آمار معتادان از 600 تا 900 هزار نفر در نوسان است. 21 هزار نفر زندانی در تهران داریم، نزاعهای خیابانی، خودکشیها و سایر مسائل را به عنوان هشدار جدی داریم.

* ابتکار: زنان باسواد ۲ برابر بیشتر از مردان «بیکار» هستند: ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت بدنبال تقویت حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه و برقراری عدالت جنسیتی است.

........اقتصادی

* رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید: طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه این بار به سراغ برندهای هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رفت. در حالی که قرار است لیست تمامی برندهای مشمول این طرح تا پایان سال جاری معرفی شود، امروز هم برندهای هواوی و نوکیا مطرح شد که رجیستری آنها از 19 اسفند آغاز میشود. قرار است بر اساس اظهارات حسین فلاح جوشقانی, معاون وزیر ارتباطات برندهای سونی و تکنو نیز از 26 اسفند رجیستری شوند.

* حواشی سود ۲۰ درصدی: در حالی بانکها از انتشار اوراق گواهی ۲۰ درصد به دلیل هزینه های تحمیلی اعلام نگرانی و گله کرده اند که رئیس کل بانک مرکزی تأکید دارد هزینه های ناشی از اجرای این بخشنامه و آثار منفی آن را بانک مرکزی تقبل خواهد کرد. از ۲۸ بهمن ماه بسته سیاستی بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز در قالب سه طرح به اجرا در آمد که در مهمترین آن انتشار اوراق گواهی سپرده با سود ۲۰ درصد قرار دارد. این اوراق در عمل تفاوتی با حساب سپرده ۱۵ درصد نداشته و حتی سود آن پنج درصد هم بالاتر است. بانک مرکزی این نرخ را برای ایجاد جذابیت و کشاندن نقدینگی به سمت شبکه بانکی تعیین کرده بود تا بتوان تا حدی بازار ارز را کنترل کرد. اما با توجه به این که سود ۲۰ درصد برای سپرده دو درصد بالاتر از نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصدی است که اکنون بانکها دریافت میکنند, به طور طبیعی موجب ایجاد زیان برای بانکها میشود.

* قیمت مصوب شیرینی عید اعلام شد: علی بهره مند، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی: نرخ مصوب و خالص فروشی هر کیلوگرم شیرینی تر ٢١ هزار و ٥٠٠ تومان، هر کیلوگرم شیرینی زبان، برنجی و پاپیون ١٨ هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی ١٧ هزار و ٥٠٠ تومان و کیک یزدی ١٢ هزار تومان است. مردم میتوانند طی تماس با سامانه ١٢٤ یا شماره های ٦٦٩٤٤٤٩٩ و ٦٦٩٤٤٤١١ شکایت خود را اعلام کنند.

 

......بهداشت و سلامت

* راه های توقف دندان قروچه در خواب: ساییدن دندانها بر روی هم که به دندان قروچه معروف است, عمدتاً در هنگام خواب شب روی میدهد و با استرس روزانه ارتباط دارد. دندان قروچه به مرور زمان سبب آسیب به دندان یا مشکلات سلامتی میشود. - موارد زیر برای کنترل این مشکل توصیه میشوند: ریلکس کردن چند ساعت قبل از رفتن به رخت خواب، ایجاد یک محیط راحت، تاریک و آرام برای خواب، دور نگه داشتن کامپیوتر، تبلت و اسمارت فون از محیط خواب، ورزش منظم, خواب کافی شبانه. * سوء تغذیه, مهمترین عامل ضعف سیستم ایمنی: یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی گفت: عفونتهای مکرر به ویژه در ریه، سینوسها و اسهالهای مکرر، نشان دهنده نقص عملکرد صحیح سیستم ایمنی است. اگزما و عفونتهای پوستی، بیماریهای انگلی، عفونتهای میکروبی و قارچی از بیماریهای مرتبط با ضعف سیستم ایمنی است. عفونت مغز و مننژ، عفونت خونی، عفونت بافتهای متراکم مثل استخوان و مفاصل در صورت تضعیف سیستم ایمنی بروز پیدا میکنند. دکتر بمانیان ادامه داد: دفاع بیش از حد سیستم ایمنی در مقابل سلولهای بدن به ایجاد بیماریهای خود ایمنی منجر میشود. تغذیه به ویژه غذاهای پرکالری، علائم محیطی، گرده های گیاهی و هر آن چه بر سیستم ایمنی تأثیرگذار باشد, باعث تشدید علائم آلرژی میشود. استرس و فشارهای روحی و روانی نیز بسیار بر ضعف سیستم ایمنی تأثیرگذارند. انواع ویروسها, به ویژه ویروس ایدز میتواند عملکرد سیستم ایمنی را مختل کند. متأسفانه غذاهای بی ارزشی مانند فست فودها، غذاهایی با فقر انواع ویتامینها و عناصر مهم بدن جایگزین غذاهای مفید شده اند و هنوز تأثیر مکمل یا دارویی که به تقویت سیستم ایمنی منجر شود، مشاهده نشده است. وی شیوه زندگی را نیز از دیگر عوامل پیشگیری از ضعف سیستم ایمنی دانست و افزود: تغذیه ای شامل سبزیجات، میوه جات و محیطی به دور از هر آلاینده نوری، صوتی و امواج, مؤثرترین راه مقابله با ضعف سیستم دفاعی بدن است.

......آهنگ و درنگ

* بنان، صدای مخملین آواز ایرانی «بخش اول»: امروز مصادف شده با سالروز درگذشت یکی از شناخته شده ترین آوازخوانان موسیقی کلاسیک ایرانی. موسیقیدان و خواننده ای که مشکل میشود یک فارسی زبان را پیدا کرد که نام یا اثری از او نشنیده باشد. همو که فریدون مشیری در باره اش این گونه میسراید: نغمه میغلتید، گفتنی بر حریر

آبشار شعر، گل میریخت، نغز و دلپذیر

مخمل مهتاب بود این یا طنین بال قو

پرنیانِ نازِ آوازِ سراپا حال او؟

استاد غلامحسین بنان در سال 1290 در تهران متولد شد. او در خانواده هنردوست و اعیان خود که نسبت نزدیکی با ناصر الدین شاه داشتند (مادرش برادرزاده ناصر الدین شاه بود) با آوازهای پدر, اولین درسهای موسیقی را آغاز کرد و پس از مدتی همراه با خواهرانش به مکتب مرتضی نی داوود, نوازنده و آهنگساز نامدار ایران راه یافت که اولین معلم رسمی او و در واقع کشف کننده او بود. او به سبب علاقه مفرطى که به خوانندگى داشت در فرصتهاى مقتضى به تعزیه و مجلس روضه خوانى مىرفت و از صداى گرم خوانندگان مذهبى و واعظان استفاده میبرد. وی آواز را بعدها نزد ضیاء الذاکرین و ناصر صیف به روش سینه به سینه ادامه داد، او آن زمان شناختی از تئوری موسیقی و نت نداشت و آواز را به شیوه قدما و بدون توجه به جایگاه صدایش میخواند.

سالها بعد به دعوت روح ا... خالقی نزد صبا رفت تا به جمع خوانندگان مکتب وزیری بپیوندد. ابو الحسن صبا در اولین دیدار متوجه استعداد و تواناییهای بنان شد. بنان از سال 1321، دو سال پس از بنیاد نخستین فرستنده رادیویی در ایران، به این سازمان پیوست و به آواز خوانی پرداخت. نخست، عبد العلی وزیری، او را به خالقی معرفی کرد و خالقی نیز آزمایش و پرورش صدای او را به ابو الحسن صبا سپرد. میگویند صبا در نخستین آزمایش، درآمد سه گاه را که به پایان برده, از بنان خواسته گوشه حصار را بخواند و او آنچنان با مهارت خوانده که دیگر نیازی به آزمایشهای بعدی باقی نگذاشت! آشنایی غلامحسین بنان با روح ا... خالقی، علی نقی وزیری و مخصوصاً ابو الحسن صبا نقطه عطفی در زندگی هنری بنان محسوب میشود. بنان پس از آشنایی با این بزرگان، همچنین استفاده از راهنماییهای آنها در زمینه آواز، پس از چند سال به ستاره ای در آسمان آواز ایرانی تبدیل شد. مخصوصاً راهنماییهای وزیری که در اروپا دوره های آواز کلاسیک دیده بود باعث شد بنان در محدوده صدایی خود بخواند و به رسم بسیاری از خوانندگان آن روز با فشار, تولید صدا نکند. در شماره های بعدی به ویژگیهای فنی آواز بنان و آن چه این خواننده بی بدیل موسیقی ایرانی را از همکاران و همنسلانش متمایز کرده، بیشتر خواهیم پرداخت. حال بیایید با هم به تصنیف «عشق سوزان»، از زیباترین تصانیف استاد گوش کنیم که روح ا... خالقی آن را برای این حنجره مخملین ساخته است. این اثر را از وبسایت ما دانلود کنید.

......ورزشی

* لغو اردوی بین المللی گلبال در بلژیک: رقابتهای گلبال قهرمانی جهان خرداد ماه سال آینده در مالمو سوئد برگزار میشود و تیم ایران در گروه B با تیمهای برزیل (مدافع عنوان قهرمانی)، آمریکا (نایب قهرمان پارالمپیک ریو)، کانادا، آلمان، مصر، جمهوری چک و ژاپن همگروه شده است. مهدی نباتی، سرمربی تیم ملی گلبال آقایان گفت: مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال جهت حضور در رقابتهای قهرمانی جهان از ۲9 بهمن آغاز شد و ششم اسفند به پایان رسید. در این اردو، محمد سرنجی، محسن جلیلوند، جواد شیردل، مصطفی شهبازی، خلیل شهریارینسب، میلاد سوری، محمد منصوری، مصطفی نصیری، رضا توکلی، مجید فلاح، مهدی عباسی و حسن جعفری حضور داشتند. نباتی افزود: حسن جعفری بعد از غیبت دو ساله به اردو بازگشته است، رضا توکلی نیز بار دیگر به اردو برگشته و مهدی عباسی از تیم جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است. مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی، از ۱۹ تا ۲۶ اسفند در اصفهان برگزار خواهد شد. برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، شش مرحله اردوی آمادگی در نظر گرفته شده است. این رقابتها اوایل خرداد ماه در سوئد برگزار خواهد شد و در صدد شرکت در یک تورنمنت بین المللی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم. سرمربی تیم ملی گلبال بیان داشت: تیم ملی قرار بود اردیبهشت ماه سال آینده در تورنمنت بین المللی بلژیک شرکت کند که متأسفانه این اردو لغو شد و در تدارک شرکت در تورنمنت دیگری هستیم. شرکت در یک رقابت تنگاتنگ و فشرده پیش از مسابقات جهانی، برای ما بسیار حائز اهمیت است، چرا که در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو توزیع میشود و باید با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم. سه تیم برتر این مسابقات سهمیه خواهند گرفت. وی در پایان یادآور شد: رقابتهای قهرمانی کشور گلبال و انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان، اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

.........حوادث

* به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم: نویسنده جوان که به اتهام قتل شوهر زن مورد علاقه اش بازداشت شده است، با گذشت یک سال از جنایت مدعی شد که قتل از سوی مرد موتورسوار ناشناسی صورت گرفته و او تنها یک تیر به مقتول شلیک کرده است. در این جنایت که زمستان سال گذشته در بزرگراه آزادگان رخ داد، مرد جوانی با شلیک گلوله کشته شد. تا این که در بررسیهای تخصصی مشخص شد همسر مرد جوان با همدستی مرد مورد علاقه اش، عاملان این جنایت هستند. بدین ترتیب هر دوی آنها به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شدند. مرد جوان که کیوان نام داشت در بازجویی به قتل مرتضی, مقتول اعتراف کرد و گفت: «قصد کشتن او را نداشتم. فقط میخواستم مقتول را بترسانم. چرا که المیرا به من گفته بود شوهرش مرتضی او را بشدت اذیت میکند. به‌همین خاطر نقشه ای طراحی کردیم و المیرا به بهانه این که ماشینش خراب شده، شوهرش را به محل مورد نظر کشاند و من هم با شلیک چند گلوله او را کشتم.» اما با گذشت یک سال از جنایت، کیوان، صبح یکشنبه در آخرین جلسه دفاع خود، اظهارات جدیدی مطرح کرد و گفت: 15 سال قبل به المیرا علاقه مند شدم, اما نتوانستم با او ازدواج کنم. به‌همین خاطر بعد از مدتی المیرا را فراموش کردم. در این مدت نویسنده شدم و کتابهای زیادی نوشتم و به خاطر کارهای هنریم به کشورهای زیادی رفتم و لوح ها و تقدیرنامه های زیادی گرفتم. بعد هم با خانم دکتری ازدواج کردم و زندگی خوبی داشتم؛ تا این که المیرا برایم در اینستاگرام پیام داد. از مشکلاتش گفت و این که نفرین من باعث مشکلاتش شده است. خلاصه رابطه ما شروع شد و یک بار گفت میخواهد قاچاقی به‌همراه بچه اش از مرز خارج شود و به انگلیس نزد برادرش برود. به او گفتم برای یک زن جوان این کار خوب نیست و صبر کن تا گذرنامه بگیری. اما المیرا مدام از شوهرش گلایه میکرد. بعد هم گفت که همسرش باید بمیرد تا هم از دست آزار و اذیتهایش نجات یابد هم این که ارثیه او به پسرش برسد. اما من نمیخواستم کسی در این میان کشته شود و فقط گفتم برای گرفتن زهر چشم آماده همکاریم. شب حادثه من سوار بر موتورسیکلتی همراه دوستم پشت سر خودروی المیرا، حرکت میکردیم. مرد نقابداری هم تعقیبمان میکرد. در محلی که قرار بود نقشه را اجرا کنیم, از موتور پیاده شدم. همانجا منتظر بودم که ناگهان مرتضی مرا دید. به‌نظرم مرا شناخت، چون قبلاً المیرا عکس مرا در اینستاگرام لایک کرده بود و او هم نیم ساعت بعد عکسم را لایک کرد. به طرف من آمد و با دست دو ضربه به من زد. ناگهان اسلحه ای که زیر بغلم بود افتاد و من آن را برداشتم و ناخواسته یک تیر به مرتضی شلیک کردم. بعد هم اسلحه از دستم افتاد و فرار کردم و خودم را به بالای تپه ای که در آن نزدیکی بود رساندم. آنجا بود که دیدم مردی که کلاه کاسکت داشت اسلحه را از زمین برداشت و به سمت مرتضی شلیک کرد. اما زمانی که دستگیر شدم به خاطر قولی که به المیرا و خانواده اش داده بودم قتل را به گردن گرفتم. من حتی صدای ضبط شده المیرا را دارم که با خانواده ام صحبت کرده و گفته به خاطر خانواده شوهرم مجبورم که یکسری حقایق را پنهان کنم. الآن هم اگر بعد از یک سال حرف میزنم, برای این است که میبینم المیرا تمام اتهامات را به گردن من انداخته است. این در حالی بود که المیرا مدعی شد کیوان، شوهرش را کشته و در زمان حادثه اصلاً نمیدانسته که او قرار است شوهرش را بکشد. با توجه به اظهارات جدید متهم جوان، دستور تحقیقات در این خصوص صادر شد تا ابهامهای موجود در پرونده برطرف شوند.

* نشست زمین در خیابان مولوی: صبح یکشنبه در پی نشست زمین در محدوده خیابان مولوی, بعد از میدان محمدیه، بخشهایی از پیاده رو و همچنین مسیر ویژه اتوبوس در غرب به‌ شرق این خیابان فرو رفت و مسدود شد، اما رفت و آمد در مسیر شرق به غرب برقرار بود. هنوز علت حادثه اعلام نشده است.

......اطلاع رسانی

* بدینوسیله از کلیه اعضا شرکت تعاونی مسکن انجمن دفاع از حقوق معلولین ایران دعوت میشود در جلسه مجمع عمومی عادی نوبت اول که رأس ساعت 15 روز پنجشنبه مورخ 24/12/96 در محل سالن اجتماعات تاکسیرانی شهر تهران واقع در خیابان شریعتی خیابان ملک خیابان یوسفیان پلاک2 تشکیل میگردد حضور بهم رسانید. توضیحات: اگر حضور عضوی در مجمع عمومی میسر نباشد، میتواند وکالتاً حق حضور در جمع و اعمال رأی خود را به غیر دهد و در اینصورت هر عضوی میتواند وکالت حداکثر 3 نفر و غیر عضو وکالت 1 نفر از اعضای تعاونی را بپذیرد و جهت تنظیم وکالتنامه ها طرفین (وکیل و موکل) میبایست با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و مدارک عضویت از تاریخ انتشار این آگهی تا تاریخ 9/12/96 جهت تنظیم وکالت نامه ها به واحد تعاون، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران جهت اخذ برگه ورود به جلسه مجمع عمومی مراجعه نمایند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *