شناسه خبر: 12980 منتشر شده در مورخ: 1396/11/30 ساعت: 09:12 گروه: فرهنگی  
جشنواره تئاتر معلولان برای یافتن زبان مشترک طراحی شده است

جشنواره تئاتر معلولان برای یافتن زبان مشترک طراحی شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تئاتر معلولان به منظور دستیابی همگان از هنر معلولان و یافتن زبان مشترک بین معلولان ومردم عادی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم جعفر مردانی در آئین رونمایی از پوستر جشنواره معلولان در استان اظهار داشت: سازمان بهزیستی متولی اصلی سلامت روان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اشتغال و مسکن مددجویان است و از سوی دیگر مطالبات و حقوق شهروندی معلولان را پیگیری می‌کند.

وی افزود: بهزیستی در راستای فعالیت‌های خود خدمات مطلوبی را به معلولان ارائه می‌کند و در جهت رفع مشکلات آن‌ها و ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به تغییر نگرش مردم به معلولان تلاش خوبی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر معلولان بیان کرد: این جشنواره به منظور دستیابی همگان و یافتن زبان مشترک طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

معلولان موفق چهارمحال وبختیاری معرفی شوند

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: مجموعه صدا و سیما و بهزیستی سطح تعامل و همکاری خوبی با یکدیکر دارند و رسالت مشترک آن‌ها در بحث آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

عظیمی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی به خانواده معلولان از جمله فعالیت‌های است که از سوی بهزیستی انجام و در حوزه رسانه‌ها باید به آن پرداخته شود چرا که مهم‌ترین کاری که رسانه باید انجام دهد معرفی افراد معلول موفق است.

وی گفت: افراد معلول موفق که زمینه اشتغال را برای افرادی دیگر فراهم کرده‌اند باید معرفی شوند تا روحیه‌ و انگیزه‌ای برای افراد معلول دیگر و جوانان ایجاد کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتقاد ما این است که وقتی جشنواره‌ای در استان برگزار می‌شود تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم باشند تا این برنامه به خوبی اجرا شود بنابراین در پوشش این جشنواره صدا و سیما در کنار بهزیستی خواهد بود.

به گزارش تسنیم در این مراسم در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین بهزیستی، صدا و سیما، حوزه هنری، حمل و نقل، ارشاد و دهیاری‌ها منعقد گردید.

جشنواره تئاتر معلولان با حضور 250 نفر از 5 استان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *