شناسه خبر: 12971 منتشر شده در مورخ: 1396/11/28 ساعت: 11:12 گروه: اجتماعی  
معلولان نیازمند خدمات فرهنگی، اجتماعی و معنوی هستند

معلولان نیازمند خدمات فرهنگی، اجتماعی و معنوی هستند

نماینده بیت آیت‏ الله العظمی سیستان گفت: معلولان علاوه بر حمایت های مادی، نیازمند خدمات فرهنگی و اجتماعی و معنوی هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا حجت الاسلام کوشا در آئین اختتامیه اولین مسابقات قرآن ناشنوایان استان قم که در مرکز فرهنگ معلولین استان قم عنوان کرد: حمایت همه جانبه از معلولان می تواند استعدادهای آنان را شکوفا سازد.

نماینده بیت آیت ‏الله العظمی سیستانی افزود: معلولان علاوه بر حمایت های مادی، نیازمند خدمات فرهنگی و اجتماعی و معنوی هستند.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای مهم جامعه معلولیت، حمایت های لازم در جهت برنامه های قرآنی است در این زمینه استعدادهای خوبی وجود دارد که باید ساماندهی شود. ناشنوایان طیفی از معلولان هستند که توانایی زیادی در عرصه های مختلف دارند.

وی بیان کرد:  دفتر آیت الله العظمی سیستانی خدمات بسیاری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی در سطح جهان داشته است.

نماینده بیت آیت‏ الله العظمی سیستانی یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه های فرهنگی بخشی از این برکات است که در قم متجلی شده است.

وی گفت: معلولین جزء اقشار بسیار مهم و مستعد جامعه محسوب می شوند و خوشبختانه این درک از سوی یک فقیه و مجتهد و مرجع تقلید که خدمات ایشان در تاریخ علمای شیعه دارای جلوه خاصی است باعث شده که خدمات ماندگار فرهنگی و حمایتی برای این قشر مظلوم جامعه انجام شود.

حجت الاسلام کوشا عنوان کرد: فراموش نکنیم همه انسان ها بندگان خدا هستند و هیچ تفاوتی در آن ها به غیر از تقوا وجود ندارد. همه انسان ها با هر رنگ و نژاد و تفاوتی در مقابل خدا یکسان هستند و باید احترام بندگی و بندگان خدا را نیز حفظ کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *