شناسه خبر: 12958 منتشر شده در مورخ: 1396/11/23 ساعت: 09:23 گروه: اجتماعی  
زندگی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به‌سختی می‌گذرد

زندگی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به‌سختی می‌گذرد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: با هزینه‌هایی که ما در کشور داریم گذارندن زندگی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی با پرداخت ناچیز مستمری بسیار سخت است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر بابیان اینکه زندگی و نیازهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با اندک مستمری نمی‌گذرد، اظهار کرد: با هزینه‌هایی که ما در کشور داریم گذارندن زندگی مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی با پرداخت ناچیز مستمری بسیار سخت است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر لزوم حرفه‌آموزی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تأکید کرد و افزود: دولت نمی‌تواند میزان مستمری را افزایش دهد ولی لااقل می‌توانند شرایطی به وجود آوردند تا این مددجویان خود نیازهای زندگی خودشان را تأمین کنند.

وی ادامه داد: حداقل ۳۰ درصد مراجعه‌کنندگان در شهرستان‌های اهر و هریس به دفتر بنده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که در تأمین مخارج زندگی خود با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند این مددجویان اکنون نیاز به همراهی مسئولان دارند ولی اگر مسئولی بی‌توجهی کند این مددجویان مشکلات خود را به چه کسی باید بگویند.

عبدالهی یادآور شد: مرکز توان‌بخشی معلولان ذهنی و جسمی بالای ۱۴ سال پسران طهور شهرستان اهر که توسط بخش غیر دولتی اداره می‌شود مشکلات متعددی دارد و برای گذر از مشکلات نیازمند همراهی مسئولان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *