شناسه خبر: 12957 منتشر شده در مورخ: 1396/11/23 ساعت: 09:10 گروه: ورزشی  
نتایج مسابقات لیگ باشگاهی گلبال آقایان و بانوان

نتایج مسابقات لیگ باشگاهی گلبال آقایان و بانوان

دور برگشت مسابقات لیگ برتر و دسته اول گلبال مردان که به میزبانی اردبیل برگزار شد، با قهرمانی تیمهای بهزیستی اصفهان و گلستان به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید در مسابقات لیگ برتر گلبال مردان پس از اینکه مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد، بهزیستی اصفهان با 28 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، هیأت نابینایان جهرم که در دور رفت در جایگاه نخست ایستاده بود با 26 امتیاز در ردیف دوم قرار گرفت و کیهانبد تهران با 21 امتیاز سوم شد. شهید هرندی تهران چهارم و هیأت نابینایان اردبیل پنجم شدند. تیمهای خوزستان و سایپای تهران نیز با قرارگیری در جایگاه ششم و هفتم، به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کردند. نتایج روز پایانی رقابتهای لیگ برتر گلبال آقایان به شرح زیر است: کیهانبد تهران 10 خوزستان 7، جهرم 17 ابابصیر اصفهان 8، بهزیستی اصفهان 8 شهید هرندی تهران 2، اردبیل 8 ابابصیر اصفهان 7، شهید هرندی تهران 7 خوزستان 3 و کیهانبد تهران 6 جهرم 6. اما در لیگ دسته اول گلبال آقایان، گلستان با 23 امتیاز قهرمان شد، علوم پزشکی کرمان با 22 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و هیأت تویسرکان با 20 امتیاز سوم شد. تیمهای ملارد تهران و باران قروه کردستان نیز چهارم و پنجم شدند. بدین ترتیب تیمهای گلستان و علوم پزشکی کرمان، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر مردان در سال آینده را کسب کردند. در مسابقات باشگاهی گلبال بانوان که در گرگان برگزار شد، با قهرمانی شهید هرندی تهران به پایان رسید. در مرحله نیمه نهایی این رقابتها، تیم شهید هرندی تهران با نتیجه 7 بر 0 گلستان را مغلوب کرد و بهزیستی اصفهان با حساب 10 بر 0 از سد مریوان گذشت. در دیدار فینال، تیم شهید هرندی تهران با نتیجه 7 بر 2 بهزیستی اصفهان را شکست داد و قهرمان شد. در دیدار رده بندی نیز گلستان با حساب 12 بر 2 مقابل مریوان به برتری دست یافت و سوم شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *