شناسه خبر: 12953 منتشر شده در مورخ: 1396/11/21 ساعت: 12:00 گروه: دانش و فن آوری  
افتتاح نخستین آموزشگاه رایانه ویژه نابینایان در استان فارس

افتتاح نخستین آموزشگاه رایانه ویژه نابینایان در استان فارس

نخستین آموزشگاه رایانه ویژه نابینایان در محل بنیاد خیریه توانگران کارآفرین نور شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس، در دهه مبارک فجر نخستین آموزشگاه رایانه ویژه نابینایان در محل بنیاد خیریه توانگران کارآفرین نور شیراز افتتاح شد. این آموزشگاه، یکی از شعبه‌های آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای رایانه خرد است.

این آموزشگاه آزاد با بهره‌گیری از تجهیزات بروز و پیشرفته از جمله دو دستگاه چاپگر تبدیل متن به بریل و برعکس، نرم‌افزار تخصصی تبدیل متن به صدا و صدا به متن، رایانه‌های مخصوص افراد نابینا و همچنین تجهیزات کمک آموزشی خاص آماده مهارت آموزی حرفه‌های مختلف از جمله بانک اطلاعاتی اکسس، برنامه‌نویسی دلفی، مهارت عمومی برنامه‌نویسی، برنامه‌نویسی ویژوال بیسیک مقدماتی، کاربر رایانه و کاربر نرم‌افزار اداری به افراد نابینا است.

حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس در آیین افتتاح این آموزشگاه هدف اصلی از راه‌اندازی اینگونه آموزشگاه‌های ویژه افراد با نیازهای خاص را تغییر نگرش و تغییر رفتار در این قشر از جامعه برشمرد و اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس از راه‌اندازی آموزشگاه‌های آزاد، ویژه افراد با نیاز‌های خاص حمایت می‌کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *