شناسه خبر: 12951 منتشر شده در مورخ: 1396/11/21 ساعت: 11:53 گروه: اجتماعی  
ساخت نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران آغاز شد

ساخت نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران با حضور مسئولان در دهه فجر در آمل آغاز شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم عملیات اجرایی نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران با حضور مدیرکل حراست بهزیستی کشور، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بهزیستی مازندران و معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل و روسای دستگاه‌های اجرایی آمل در منطقه امت آباد آمل آغاز شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم با اشاره به احداث نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران در آمل، اظهار داشت: امیدواریم با بهره‌برداری این پروژه، شهرداران و مسئولان در دیگر شهرهای استان به احداث پارک معلولان و سالمندان بپردازند.

سید سعید آرام با بیان اینکه نماینده مردم آمل در مجلس یکی از  نمایندگانی است که در حمایت لایحه حمایت معلولان ورود یافت، گفت: تمام تلاش بهزیستی مازندران، ترویج محیط ورزشی و فرهنگی برای معلولان و سالمندان است.

رئیس بهزیستی آمل نیز با اشاره به اینکه پارک معلولان و سالمندان در امت آباد آمل با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی مازندران، بهزیستی استان و شهرداری آمل احداث می‌شود، تصریح کرد: زمین این پارک اهدایی شهرداری آمل است و تامین بودجه از محل منطقه آسیب مسکن شهرسازی تامین می‌شود.

وحید حسین زاده ادامه داد: برای بهره‌برداری این پارک 600 میلیون تومان با تمام تجهیزات کامل معلولان و سالمندان اعتبار تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین پارک معلولان و سالمندان مازندران در آمل در شهریور 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *