شناسه خبر: 12929 منتشر شده در مورخ: 1396/11/15 ساعت: 08:27 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه یکشنبه 15 بهمن 1396

روزنامه یکشنبه 15 بهمن 1396

تخصیص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال زایی - عذرخواهی عارف از مردم - دمنوشهایی که لاغر نمیکنند - پوشش 98 درصدی واکسیناسیون - وادی شعر: سید علی صالحی - غلط کردم فیلمم را به جشنواره فجر دادم! - ابقای رئیس هیأت ورزش نابینایان آذربایجان غربی - دختر 2 ساله ام را از مسجد دزدیدند

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 15 بهمن 1396

17 جمادی الاول 1439

4 فوریه 2018

سال بیست و دوم شماره 5783

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

تخصیص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال زایی 2

عذرخواهی عارف از مردم 4

دمنوشهایی که لاغر نمیکنند 6

پوشش 98 درصدی واکسیناسیون 8

وادی شعر: سید علی صالحی 10

غلط کردم فیلمم را به جشنواره فجر دادم! 14

ابقای رئیس هیأت ورزش نابینایان آذربایجان غربی 17

دختر 2 ساله ام را از مسجد دزدیدند

 

 

 

..........ویژه

* تخصیص بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال زایی: محسنی بندپی، رئیس بهزیستی کل کشور در نشست خبری با بیان این که اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال در اختیار سازمان قرار گرفته است، اظهار کرد: مقرر شده است معلولان سهم ۳۰ درصدی از منشیگری و اپراتوری در دستگاه ها داشته باشند. وی با یادآوری این که سال گذشته ۴۶ هزار شغل در جامعه هدف بهزیستی ایجاد شد که سهم معلولان در این زمینه ۲۵ هزار فرصت شغلی بود، تصریح کرد: خوشبختانه با مشوقهایی که دولت در راستای به کارگیری معلولان در محیطهای کار در نظر گرفته است، امید داریم آمار تعداد معلولان شاغل در کشور بیش از آن چیزی شود که امروز اعلام میکنیم. رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: بحث غربالگری ژنتیک به‌عنوان یکی از اقدامات خوب برنامه ششم است که به صورت رایگان برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی انجام میشود.

* کاظمی مؤمنسرایی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور از تدوین سند ملی راهبردی مناسب سازی کشور خبر داد و گفت: این سند بزودی در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر طی ماه جاری، تصویب خواهد شد. وی افزود: این سند شامل برنامه پنج ساله مناسب سازی کشور است که نقاط ضعف و قوت مناسب سازی کشور در آن با مشارکت نمایندگان دستگاه های عضو ستاد مناسب سازی کشور و تشکلهای مردم نهاد بررسی شده است. مؤمنسرایی در ادامه با اشاره به شرایط جوی گفت: این شرایط مشکلات زیادی برای تردد معلولان ایجاد کرده است؛ بنا بر این از مسئولان میخواهیم مسیرها را برای تردد معلولان آماده کنند. با توجه به یخ زدگی لوله ها در پارکها, از شهرداریها میخواهیم نسبت به یخ نزدن آب در اماکن عمومی توجه داشته باشند تا معلولان در استفاده از سرویسهای بهداشتی با مشکل رو برو نشوند.

 

.........سیاسی

* عذرخواهی عارف از مردم.  محمدرضا عارف, رئیس فراکسیون امید مجلس همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب, طی یادداشتی در اینستاگرام خود، با بیان این که ما مسئولین از همان ابتدای انقلاب با عملکردهای اشتباه, زمینه ساز و پایه گذار برخی کژیها و بدعتهای ناروا بودیم، تأکید کرد: به عنوان یک مسئول در نظام اسلامی بخاطر برخی کوتاهیها در برابر مردم عزیزمان از آنها پوزش میخواهم.

* محتشمی, دبیر کل حزب آزادی, گفتگوی ملی را از عناصر اصلی جامعه مدنی برای رسیدن به تمدن بزرگ و اسلامی دانست و تأکید کرد: گروه های اصلاحطلب و اصولگرا باید گفتگوی ملی را در قالب یک منشور رقابت سیاسی محقق کنند.

* محمدجواد حقشناس, عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر مسأله گفتگوی سیاسی مورد توجه قرار نگیرد, ما باید آماده اتفاقاتی از جنس اعتراضاتی که دی ماه امسال در کشور رخ داد، باشیم. نباید فکر کنیم این روندی که امروز روی آرامش گرفته، دائمی خواهد بود.

* هاشمزاده هریسی, عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خیلی از روحانیون حفاظت نمیخواهند, ولی در عمل انجام‌شده قرار گرفتند و تصور میکنند اگر نباشد، نا امنی میشود, اما وقتی ببینند با برداشتن اینها اتفاقی نمی افتد و آثار خوب نیز به دنبال دارد, حتماً استقبال و دیگران را به این کار تشویق میکنند.

* همایش «بازرگان و انقلاب اسلامی» با حضور و سخنرانی ابو الفضل بازرگان، محمد توسلی، عباس سلیمی نمین، مقصود فراستخواه، یعقوب توکلی، حاتم قادری، علی شکوهی، محمدجواد مظفر و مهدی معتمدی مهر، برگزار میشود. این همایش از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۶ بهمن، همزمان با سالروز تشکیل دولت موقت، در آمفی تئاتر مجمع فرهنگی الرحمن به نشانی خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان زند، کوچه دهقانی نیا مسجد الرحمن، آغاز میشود.

 

........اجتماعی

* دمنوشهایی که لاغر نمیکنند:

عبد اللهی, مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم که تبلیغات فریبنده ای برای مصرف دمنوشهای گیاهی انجام میگیرد و به مردم گفته میشود که در صورت مصرف یک نوع دمنوش در عرض یک هفته، میتوانید 10 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید. عبد اللهی افزود: تبلیغات فریبنده و کاهش وزن افراد در طول یک هفته، به هیچ عنوان واقعیت ندارد؛ البته دمنوشها ممکن است به افزایش متابولیسم بدن کمک کنند, اما به‌تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست. وی تصریح کرد: مردم برای کاهش وزن، حتماً باید به رژیم غذایی خود توجه و کالری دریافتی را محدود کنند.

* آمار نهایی ثبت نام کنکور 97 از 951 هزار نفر فراتر رفت: حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 951 هزار نفر در کنکور 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کردند.

* حذف یارانه نقدی در سال ۹۷ منتفی شد: بر اساس اظهاراتی که از دولت به گوش میرسد، حذف یارانه نقدی ثروتمندان که در لایحه بودجه ۹۷ پیشنهاد شده بود و کمیسیون تلفیق هم بر آن صحه گذاشت، در سال ۹۷ اجرا نخواهد شد.

* ۵.۶ درصد از جانباختگان تصادفات کودکان بودند: سردار موسی امیری، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌ ۵.۶ درصد از جانباختگان تصادفات امسال کودکان زیر ۷ سال بودند. وی عوامل مؤثر بر شدت تصادف را رانندگی پرخطر همراه با ریسک بالا، سرعت سرسامآور و استفاده نکردن از صندلی ایمن کودکان برشمرد. امیری از وقوع روزانه ۴۵۰ تصادف منجر به فوت و جرح در سوانح رانندگی کشور به طور میانگین سخن گفت که ۴۰ کشته و ۹۰۰ مجروح و مصدوم به دنبال دارد.

* گلواژه: امام موسی کاظم (ع) میفرمایند: هر که نیتش خوب باشد، روزیش فراوان میشود.

 

 

........بهداشت و سلامت

* پوشش 98 درصدی واکسیناسیون: دکتر حریرچی, سخنگوی وزارت بهداشت از پوشش بیش از ۹۸ درصدی واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: زمانی ٧٠ درصد مرگ و میر در کشور به بیماریهای واگیردار و عفونی مربوط بود که اکنون به کمتر از ١٠ درصد کاهش پیدا کرده و این نشان دهنده پیشگیری، بهداشت و واکسیناسیون مناسب است.

* چرا احساس خستگی دائمی داریم؟ گاهی اوقات فرد از دلیل احساس خستگی خود آگاه است, اما در برخی مواقع علت این احساس دائمی مشخص نیست. برخی از دلایل این حالت عبارتند از: 1- نداشتن خواب کافی. احساس خستگی احتمال وقوع حوادث، چاقی، فشار خون بالا، افسردگی و بیماری قلبی را افزایش میدهد و به گفته کارشناسان, افراد 18 تا 60 ساله به هفت ساعت خواب یا بیشتر در طول روز نیاز دارند. 2- رژیم غذایی نامناسب: مصرف خوراکیهای سالم و مناسب در احساسی که فرد دارد تأثیر میگذارند؛ برای بهبود وضعیت سلامت و تأمین تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن, ضروری است فرد از تمامی پنج گروه غذایی میوه ها، سبزیجات، غلات، پروتئین و لبنیات استفاده کند. 3- هنگام احساس خستگی، نشستن تنها راه حل برای رفع این مشکل نیست. بلند شدن و حرکت داشتن, بهترین اقدام برای بر طرف کردن احساس خستگی است. 4- عوامل بسیاری موجب استرس در فرد میشوند. نوع شغل، مشکلات مالی و خانوادگی, برخی از این فاکتورهای تأثیرگذار به حساب میآیند و استرس بیش از حد به احساس خستگی روانی و جسمی منجر میشود. 5- در صورتی که فرد با رعایت نکات ذکر شده باز احساس خستگی دائمی داشته باشد, باید وجود مشکلات احتمالی نهفته بررسی شود. از جمله بیماریهایی که با علامت خستگی ظاهر میشوند، میتوان به موارد زیر اشاره کرد: کمخونی، کمکاری تیروئید، دیابت، اضطراب، افسردگی، بیماری قلبی.

* گلواژه: حضرت محمد (ص): آفت دانش, فراموشی است.

........وادی شعر

* سید علی صالحی: او از شاعران و نویسندگان پر طرفدار ایران، از روستای مرغاب در خوزستان بوده که در سال 1334 متولد شده است. او در سال 1353 به همراه چند تن از شاعران دیگر، جریان موج ناب و شعر گفتار را پایه گذاری میکند. از جمله آثار علی صالحی میتوان به رد پای برف تا بلوغ کامل گل سرخ، آخرین عاشقانه های ری را، آسمانیها، نشانیها و غیره اشاره کرد. «علو» نام رمان این شاعر است. در سال ۱۳۶۳ با نقض تقطیع سنتی و سطر بندی کلاسیک در شعر سپید، پیشنهاد «تقطیع هموار و مدرن» را مطرح کرد. سر انجام موفق شد این روش تقطیع را همه گیر کند که تا امروز مورد قبول است. یک سال بعد "جنبش شعر گفتار" را با ساده کردن زبان شعر معرفی میکند که با آغاز دهه هفتاد به جریانی مقبول در شعر فارسی تبدیل میشود. وی در این باره میگوید: «ریشه شعر گفتار به گات‌های اوستا بازمیگردد. معمار نخست آن حافظ است و نیما و شاملو هم چند شعر نزدیک به این حوزه سروده اند. اما فروغ دقیقاً یک شاعر کامل در «شعر گفتار» است. من تنها برای این حرکت «عنوانی دُرُست» یافتم و سپس در مقام تئوریسینِ مؤلف، مبانی تئوریک آن را کشف و ارائه کردم همین! صالحی از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۹ دبیر سرویس ادبی و صفحه شعر مجله "دنیای سخن"  بود و در سال ۱۳۷۹ کارگاه شعر دنیای سخن (در مجله و دفتر دنیای سخن) را راه اندازی کرد. از همین دوره ترجمه شعر صالحی به زبانهای فرانسه، عربی، آلمانی، انگلیسی، ارمنی، روسی و کردی به صورت پراکنده در مطبوعات چاپ گردید و دو دفتر شعر از وی در کردستان عراق (به زبان کردی) منتشر شد. در مراسم دومین جایزه شعر نیما که در مهر ماه ۱۳۸۹ برگزار شد, مجموعه شعر صالحی "انیس آخر همین هفته میآید" به عنوان کتاب برتر از طرف داوران انتخاب شد. او در این مراسم شرکت نکرد و جایزه را نپذیرفت و اعلام کرد: "سلامت جامعه فرهنگی برای امثال من یک اصل خلل ناپذیر است. به شدت نگران از کف رفتن این سلامت هستم. میترسم فشارهای مضاعف اقتصادی، فقر و تهیدستی عالیترین میراث این مردم, یعنی فرهنگ و معرفت ملی را نابود کند. گاهی نشانه هایی میبینم که تنم میلرزد. انسان ایرانی اهل این همه دروغ نبود." * اینجا، همین جا، نزدیک همین تنفس بى خواب، تو را، طورى نزدیک به لمسِ هوا حس مىکنم که گنجشک تشنه، عطرِ باران را. میان ماندن و نماندن، فاصله تنها یک حرف ساده بود، از قول من، به باران بی امان بگو: دل اگر دل باشد،

آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد. * من از راهی دور، برای خواندنِ خوابهای تو آمده ام،

من از راهی دور، برای گفتن از گریه های خویش.... راهی نیست، در دست افشانیِ حروف

باید به مراسمِ آسانِ اسمِ تو برگردم، من به شنیدنِ اسمِ تو عادت دارم. من، مشقِ نانوشته ام به دستِ نی، خواندن از خوابِ تو آموخته ام به راه. من، بارانِ بریده ام به وقتِ دی، گفتن از گریه های تو آموخته ام به راه.

به من بگو، در این برهوتِ بی خواب و طی، مگر من چه کرده ام که شاعرتر از اندوهِ آدمیم آفریده اند؟...! * در ازدحام این همه ظلمت بی عصا چراغ را هم از من گرفته اند, اما من دیوار به دیوار از لمس معطر ماه به سایه روشن خانه باز خواهم گشت. پس زنده باد امید در تکلم کورباش کلمات. چشمهای خسته مرا از من گرفته اند, اما من اشاره به اشاره از حیرت بی باور شب به تشخیص روشن روز خواهم رسید, پس زنده باد امید در تحمل بی تاب تشنگی. میل به طعم باران را از من گرفته اند, اما من شبنم به شبنم از دعای عجیب آب به کشف بی پایان دریا رسیده ام, پس زنده باد امید در چه کنمهای بی رفتن سفر. صبوری سندباد را از من گرفته اند, اما من گرداب به گرداب از شوق رسیدن به کرانه موعود, توفانهای هزار هیولا را طی خواهم کرد, پس زنده باد امید. چراغها، چشمها، کلمات
باران و کرانه را از من گرفته اند, همه چیز همه چیز را از من گرفته اند حتی نومیدی را, پس زنده باد امید.

...........فرهنگ و هنر

* منیژه حکمت: غلط کردم فیلمم را به جشنواره فجر دادم! سینمای ما نوشت: منیژه حکمت در ابتدای نشست «جاده قدیم» در اعتراض به اختصاص یافتن بلیت فیلمهای جشنواره به ارگانها و سازمانها گفت: «من دیروز و امروز در سینماهای مردمی فیلم را دیدم و به این نتیجه رسیدم که سناریوی  جشنواره فجر از قبل نوشته شده و از مردم عزیز و تمام جوانانی که در سرما برای گرفتن بلیتها در صف ایستادند, معذرت میخواهم. تمام بلیتهای سینماهای مردمی به ارگانها فروخته شده و سهمیه های آزاد از سالنهای ۴۰۰ نفره ۶ تا 10 نفر است. جایزه مردمی نوش جان شما (فیلمهای ارگانی)، ولی بگذارید مردم فیلمها را ببینند. ضمن معذرت از تمام مردم, من دیگر در سینماهای مردمی حضور پیدا نمیکنم. این فیلمنامه سیستماتیکی که جشنواره فجر آن را نوشته, در حال اجراست.» او همچنین درباره تغییرات احتمالی در فیلم با توجه به موضوع آن گفت: «فیلمنامه جرح و تعدیل خاصی نداشت، همان فیلمنامه ای را که نوشته بودم، ساختم و تنها یک (دوست پسر) و لگد دختر به نامحرم از فیلمنامه حذف شد. من آدم مطالبه گری هستم. در این ۴۰ سال اگر بخواهیم مطالبه‌گر باشیم, متهم میشویم به حاشیه پردازی!» در پایان این نشست منیژه حکمت در واکنش به پرسش خبرنگار ستاد خبری جشنواره فجر که چرا با این که میداند سناریوی جشنواره فجر از پیش نوشته شده, فیلمش را در جشنواره فجر به نمایش درآورده؟ گفت: «آدم بعضی وقتها اشتباه میکند و با صدای بلند میگویم: غلط کردم! ۵۰ درصد بلیت فیلمها متعلق به مردمی است که در سرما در صف می ایستند، نه ارگانهای دولتی. اینها سیمرغ بهترین فیلم مردمی را میخواهند و من میگویم که این سیمرغ نوش جانتان.» در خلاصه داستان «جاده قدیم» با بازی مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی آمده است: در آستانه سال نو مینو به خانه نمیرسد. این فیلم چهارمین ساخته سینمایی حکمت پس از ۱۰ سال دوری از فیلمسازی است. وی که در سالهای اخیر بیشتر به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فعالیت داشته, پیش از این فیلمهای «زندان زنان»، «سه زن» و «لالایی» را ساخته است.

* بانی فیلم نوشت: در نخستین روز از نمایش فیلمهای جشنواره سی و ششم به طور همزمان در چهار سالن پردیس ملت, یکی از اولین حاشیه ها شکل گرفت. در بخشی از فیلم «کامیون» آخرین ساخته کامبوزیا پرتوی, دیالوگ نه چندان ضروری نیکی کریمی بود که واکنش طعنه آمیز تماشاگران را در پی داشت. در این فیلم زنی که مهاجر است، دین ایزدی دارد و برای پیدا کردن شوهرش به تهران آمده است. کریمی زمانی که متوجه ایزدی بودن آنان میشود، میگوید: «شما ایزدی هستید؟ “داعش با شما چی کار داره؟». دیالوگی که خنده شدید حضار را در پی داشت! در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک راننده کامیون ایرانی، خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران میآورد. سعید آقاخانی و نیکی کریمی بازیگران این فیلم هستند.

 

......ورزشی

* ابقای رئیس هیأت ورزش نابینایان آذربایجان غربی: با حضور محمدرضا مظلومی, رئیس فدراسیون نابینایان، انتخابات هیأت نابینایان آذربایجان غربی برگزار و عبد المناف عظیمی در سمت خود ابقاء شد. در این مجمع که با حضور دو کاندیدا برگزار شد، عبد المناف عظیمی با کسب 9 رأی از 16 رأی مأخوذه، برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیأت نابینایان آذربایجان غربی انتخاب شد. مرتضی صدفپور، دیگر کاندیدای این مجمع نیز 7 رأی به دست آورد. مظلومی رئیس فدراسیون در حاشیه این مراسم گفت: آذربایجان غربی در حوزه ورزش نابینایان، از ظرفیت بالایی برخوردار است. این هیأت طی چهار سال اخیر، فعالیت قابل توجهی در جذب و تربیت ورزشکار، اعزام تیم به مسابقات قهرمانی کشور و تشکیل هیأتهای شهرستانی انجام داده است. وی ادامه داد: اختصاص سالنهای ویژه برای ورزشکاران و حل بخشی از مشکلات مالی، با تعامل فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان استان محقق خواهد شد. دکتر چمنگلی، مدیر کل آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: هیأت باید بطور جدی مطالبات جامعه ورزش نابینایان را پیگیری و نسبت به رفع مشکلات اقدام کند. در وهله نخست، یک دستگاه مینیبوس جهت ایاب و ذهاب و در اختیار قرار دادن دو اتاق جهت امور اداری آقایان و بانوان را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

* افزایش بودجه پارالمپیک در سال 97: بودجه کمیته ملی پارالمپیک و المپیک در سال ۹۷ و به دلیل در پیش بودن بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، افزایش یافت. برای کمیته پارالمپیک، 15 میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه در لایحه در نظر گرفته شده بود که کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، این رقم را به 20 میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش داد و به تصویب رساند. مبلغ مندرج در لایحه اولیه برای کمیته ملی المپیک نیز 39 میلیارد تومان عنوان شده که این مبلغ در کمیسیون تلفیق، به 56 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

.......حوادث

* دختر 2 ساله ام را از مسجد دزدیدند: یکی از روزهای خرداد امسال، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از ربوده شدن دختر 2 ساله اش خبر داد. «امروز مادرم و دخترم را به مسجد برده بودم و خودم هم کنار خودرویم در کوچه منتظر آنها بودم که ناگهان زن جوانی را دیدم که بچه ای را زیر چادرش پنهان کرده بود و به سرعت از مسجد خارج شد و داخل پرایدی نشست. از گل سرش دخترم نازنین را شناختم, اما شک داشتم. همان موقع با مادرم تماس گرفتم که او با گریه و فریاد گفت نازنین گم‌شده است. بجز دخترم و آن زن ناشناس و راننده، دختر بچه 6 ساله ای هم داخل خودرو دیدم.» بلافاصله جستجوها برای یافتن دخترک آغاز شد و پس از حدود دو ساعت، او در حالی که النگوهایش سرقت شده بود در یک بوستان پیدا شد. در ادامه تحقیقات پلیس با بررسی دوربینهای مداربسته اطراف محل حادثه، شماره پلاک پراید مورد نظر را به‌دست آوردند تا این که پس از 8 ماه صاحب خودرو که زن میانسالی بود شناسایی شد. اما او به مأموران گفت: خودرو در اختیار دامادش بوده و با آن مسافرکشی میکرد. داماد پس از دستگیری به پلیس گفت: «من با خودروی مادرزنم مسافرکشی میکنم. روز حادثه زنی برایم دست تکان داد و خواست تا به طور دربستی او را به خیابانی در آن حوالی ببرم. من هم ایستادم. وقتی سوار شد دیدم دختربچه ای همراهش است. او مدام گریه میکرد و دیدم زن جوان به زور طلاهایش را دزدید. آن زن یکی از النگوها را به من داد و از من خواست با کسی حرفی نزنم. من هم از ترس چیزی به کسی نگفتم.» روز دادگاه دختر متهم همراه با مادربزرگش به دادگاه آمده بود که مادر کودک ربوده شده این دختر بچه را شناسایی کرد و به دادگاه گفت: روز حادثه این دختر بچه هم درون پراید بود و احتمالاً این دزدی خانوادگی است. با این اظهارات به دستور بازپرس پرونده، همسر راننده پراید نیز بازداشت شد و بررسیها در این خصوص ادامه دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *