شناسه خبر: 12821 منتشر شده در مورخ: 1396/10/19 ساعت: 08:30 گروه: اجتماعی  
احداث 116 پل فلزی برای معلولان
معاون عمرانی شهردار اردبیل گفت:

احداث 116 پل فلزی برای معلولان

از ابتدای امسال تاکنون بیش از 116 عدد پل فلزی برای معلولان ویلچری در مناطق مختلف شهر اردبیل اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا رضا شمس، اظهار کرد: ما نسبت به اصلاح ورودی پارک‌های قدیمی و ایجاد رمپ به همراه نصب تابلو و اختصاص یک باب پارکینگ در محوطه ساختمان مرکزی و مناطق چهارگانه اقدام کردیم.

معاون عمرانی شهردار اردبیل تصریح کرد: در سالجاری بیش از 68 هزار و 900 مترمربع پازل‌کاری در مناطق مختلف شهر اردبیل انجام شده است.

شمس ادامه داد: در این مدت اجرای پازل‌چینی مسیر نابینایان در حدود 25 هزار و 200 متر به همراه احداث پل فلزی معلولان ویلچری به تعداد 116 عدد و اجرای رمپ به متراژ 4 هزار و 860 مترمربع به همراه نصب 33 عد تابلوی ویژه معلولان و جانبازان را در سطح شهر اجرایی کردیم.

وی از نصب 33 مورد تابلوی ویژه پارک ممنوع در نقاط مختلف سطح شهر اردبیل خبر داد و گفت: این تابلوها را در مسیرهای عالی‌قاپو به طرف مصلی، علی آباد به طرف پل معادی، دروازه مشگین به طرف قیام و ... نصب کردیم.

معاون عمرانی شهردار اردبیل در ادامه به پازل‌کاری‌های انجام شده در مناطق مختلف شهرداری اردبیل اشاره و تصریح کرد: بیشترین پازل‌کاری در منطقه یک شهرداری اجرایی و عملیاتی شده است.

شمس افزود: علاوه بر مناطق چهارگانه شهرداری پازل‌کاری در شورابیل و همچنین ست ورزشی جانبازان و محل وصل پارک صخره‌ای به بهشت گمشده شورابیل اجرا شده است.

وی از پازل‌کاری محوطه ترمینال خبر داد و اظهار کرد: در منطقه دو شهرداری و در پارک لاله، میدان بسیج، پارک معلم و نسترن و در منطقه سه نیز پارک میراشرف، رز، پارک شهرک اداری کارشناسان عملیاتی شده است.

معاون عمرانی شهردار اردبیل بیان کرد: بخشی از اجرای پازل‌کاری ویژه نابینایان بوده که در هر چهار منطقه شهرداری به همراه ساخت و نصب پل فلزی معلولان، احداث رمپ و نصب سرویس‌های بهداشتی و مناسب‌سازی آنها انجام شده است.

شمس گفت: ما با هدف مناسب‌سازی فضای شهری برای تردد راحت معلولان در هر منطقه شهرداری بیش از 15 مورد اجرای پازل نابینایان، ساخت و نصب پل فلزی معلولان، مناسب‌سازی سرویس بهداشتی آنها، اجرای رمپ‌های متعدد در مناطق شهرداری اردبیل را انجام دادیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *