شناسه خبر: 12807 منتشر شده در مورخ: 1396/10/16 ساعت: 10:09 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی ایستگاه‌ها برای معلولان در 2 خط اتوبوسرانی

مناسب سازی ایستگاه‌ها برای معلولان در 2 خط اتوبوسرانی

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: طرح‌های مناسب سازی برای تسهیل در رفت و آمد معلولان در آینده‌ای نه چندان دور، در بزرگترین خط شمال به جنوب و همچنین خط غرب به شرق تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایران سپید محمدرضا اسدی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار کرد: طرح دسترس پذیری ایستگاه های اتوبوس برای تسهیل در تردد نابینایان و معلولان در خطوط ۱ و ۳ اتوبوس های تندرو در تهران اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اغلب ایستگاه های خط ۳ اتوبوسرانی، یعنی اتوبوس های تندروی خط خاوران به دانشگاه علم و صنعت و همچنین خطوط دانشگاه علم و صنعت به پایانه آرژانتین، برای رفت و آمد معلولان و به ویژه نابینایان، مناسب سازی شده است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: طرح دسترس پذیری برای نابینایان، در خط یک اتوبوس های تندرو، از ایستگاه شهید نواب صفوی تا پایانه آزادی در برخی از ایستگاه ها اجرا شده است.

اسدی تاکید کرد: با ایجاد حروف برجسته، در ورودی بسیاری از ایستگاه های خطوط مذکور، کار شناسایی ایستگاه ها برای معلولان و نابینایان تسهیل شده است و طرح های مناسب سازی برای تسهیل در روند رفت و آمد این افراد در آینده ای نه چندان دور، در بزرگترین خط شمال به جنوب و همچنین خط غرب به شرق تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: بهزیستی استان تهران برای گسترش و توسعه خدمات دسترس پذیری و مناسب سازی برای تردد معلولان، طی روزهای آینده جلساتی با مسئولان سازمان حمل و نقل و پایانه ها برگزار خواهد کرد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اضافه کرد: طرح های مناسب سازی برای رفت و آمد معلولان به گونه ای اجرا می شود که معلولان و نابینایان بتوانند به راحتی از خطوط اتوبوسرانی برای تردد خود در سطح شهر استفاده کنند./ باشگاه خبرنگاران

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *