شناسه خبر: 12791 منتشر شده در مورخ: 1396/10/12 ساعت: 09:46 گروه: اجتماعی  
مسیر نابینایان در پیاده روها به درختان و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شود

مسیر نابینایان در پیاده روها به درختان و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شود

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با اشاره به ضعف پیمانکاران شهرداری تهران در خصوص تعیین مسیر برای عبور نابینایان در پیاده‌روها،گفت: متاسفانه برخی از این مسیرها به درختان و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شوند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم ابراهیم کاظمی مومن ‌سرایی با اشاره به اینکه 12 وظیفه در قانون برای شهرداری‌ها در حوزه مناسب سازی مشخص شده است، اظهار کرد: علی رغم تمام اقدامات انجام شده در بخش های مختلف تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 وی تصریح کرد: در حوزه مناسب سازی بسیاری از پیمانکاران شهرداری تهران نسب به وظایف خود آگاه نیستند و این در حالی است که شاهدیم مسیرهای که برای برخی از معلولان در پیاده‌روها احداث می‌شود به درخت، کیوسک تلفن و ... ختم می‌شود.

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور  بیان کرد: طبق قانون ساختمان‌های که مباحث مناسب سازی را رعایت نمی‌کنند نباید پایانه کار اخذ کنند و این در حالی است که تعداد قابل توجه‌‌ای از ساختمان‌های دولتی و شهرداری‌ها برای حضور معلولان مناسب سازی شده نیست.

کاظمی افزود:  بر اساس آخرین گزارش بدست آمده استان یزد و استان تهران به ترتیب بهترین و بدترین شرایط را در بحث مناسب سازی معابر دارند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد مناسب سازی کشور بیان کرد: در جلساتی که با حضور نمایندگان مختلف برگزاری می‌شود برنامه‌های خوبی به تصویب رسیده است که امیدواریم این برنامه‌ها به درستی اجرا شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *