شناسه خبر: 12788 منتشر شده در مورخ: 1396/10/11 ساعت: 12:09 گروه: اجتماعی  
پرداخت یارانه به معلولان مجهول ‌الهویه در مراکز بهزیستی

پرداخت یارانه به معلولان مجهول ‌الهویه در مراکز بهزیستی

معاون امور توانبخشی بهزیستی تهران با اشاره به آمار بالغ بر ۲هزار معلول مجهول الهویه در مراکز بهزیستی تهران،گفت: در حال حاضر به تمامی این افراد یارانه نقدی پرداخت می‌شود ضمن اینکه تعدادی از این افراد برای ورود به چرخه حمایتی در نوبت قرار دارند.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم محمد رضا اسدی با اشاره به پرداخت یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان در استان تهران،اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یارانه مراکز تا آبان ماه امسال پرداخت شده است.

وی در خصوص میزان پرداختی یارانه به مراکز بیان کرد: رقم یارانه به مراکز متفاوت است و حداقل 60 هزار تومان و حداکثر 680 هزار تومان است که این رقم بسته به نوع معلولیت و شدت آن دارد.

اسدی در خصوص وضعیت معلولان مجهول الهویه در مراکز سازمان بهزیستی استان تهران،بیان کرد: در حال حاضر 2 هزار 680 نفر این افراد در مراکز سازمان نگهداری می‌شوند و از خدمات در نظر گرفته شده استفاده می‌کنند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: با توجه به شرایط موجود تعدادی از معلولان و سالمندان مجهول الهویه نیر برای ورود به چرخه حمایتی پشت نوبت قرار دارند که سازمان بر اساس الویت بندی آنها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی بیان کرد:  در حال حاضر دو سامانسرای لویزان ویژه زنان و سامانسرای اسلامشهر ویژه آقایان در شهر تهران فعال است و شهرداری تهران مسئولیت این مراکز را به عهده دارد و افرادی که پس از غربالگری مشخص شوند معلولیت دارند و جامعه هدف سازمان باشند به بهزیستی معرفی می‌شوند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های حوزه توانبخشی بهزیستی استان تهران ارائه خدمات موثر در مراکز است که در این زمینه تلاش بسیاری شده به طوری که خدمات ارائه شده بر اساس استاندارهای روز ارائه می شود  ضمن اینکه در حال حاضر به تمامی معلولان مجهول الهویه یارانه نقدی پرداخت می‌شود ضمن اینکه تعدادی از این افراد برای ورود به چرخه حمایتی پشت نوبت قرار دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *