شناسه خبر: 12784 منتشر شده در مورخ: 1396/10/10 ساعت: 15:46 گروه: ورزشی  
اعزام 2 سوارکار معلول به مسابقات جهانی ایتالیا

اعزام 2 سوارکار معلول به مسابقات جهانی ایتالیا

رییس انجمن سوارکاری معلولان از اعزام 2 سوارکار به مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد و گفت: سعی داریم با کسب 2 سهمیه در بخش زنان و مردان برای اولین بار در بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو شرکت کنیم.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا غزاله منتظم در اظهار کرد: برای این که بتوانیم سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 را در رشته سوارکاری معلولان کسب کنیم، از بهمن‌ماه اولین اردوی تیم ملی سوارکاری با حضور 6 سوارکار در کلاس یک و 2 در باشگاه ورزشی کردان کرج آغاز شد و به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت. 2 سوارکاری که بتوانند در این اردو رکورد بالای 80 درصد را ثبت کنند، برای شرکت در 5 مرحله مسابقات انتخابی که از سال آینده در کشورهای ایتالیا، بلژیک، آلمان، فرانسه و...  برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 برگزار می‌شود، انتخاب خواهند شد.

وی همچنین از برپایی اردوی یکماه و نیم در فرانسه خبر داد و گفت: بعد از پایان اردوی دو ماهه در تهران و مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات جهانی، دو سوارکار اعزامی خرداد سال آینده در اردوی یک‌ماه و نیمی که برای آماده‌سازی آنها جهت شرکت در 5 مرحله مسابقات انتخابی کسب سهمیه در فرانسه پیش‌بینی شده است، شرکت می‌کنند و سپس برای حضور در اولین مسابقه انتخابی راهی ایتالیا می‌شوند. البته اگر سوارکاران ما از 5 مرحله مسابقات انتخابی بتوانند در 4 مرحله امتیاز بالای 80درصد را کسب کنند، سهمیه بازیهای پارالمپیک را دریافت خواهند کرد.

منتظم در پاسخ به این پرسش که چرا در کلاس 3، 4 و 5 سوارکار به مسابقات انتخابی کسب سهمیه اعزام نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها چون برای اجاره اسب باید هزینه سنگینی پرداخت کنیم، ترجیح دادیم تنها در دو کلاس 1 و 2 و در بخش انفرادی در رقابتها حضور پیدا کنیم تا از نظر منابع مالی دچار مشکل نشویم. در حال حاضر نیز برای برپایی دوماه اردوی تدارکاتی در داخل کشور و یک ماه و نیم در فرانسه و اجاره اسب در این دو کلاس باید 300میلیون تومان هزینه پرداخت کنیم. به هر صورت تلاش ما بر این است که در اولین حضور خود در رقابتهای انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو، عملکرد موفقی داشته باشیم.

او در پایان تصریح کرد: چون سوارکاری معلولان برای اولین بار در بازیهای پارالمپیک شرکت خواهد کرد، سعی داریم در اولین حضورمان با کسب دو سهمیه انفرادی در بخش زنان و مردان، حضور پررنگی در پارالمپیک داشته باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *