شناسه خبر: 12754 منتشر شده در مورخ: 1396/10/3 ساعت: 08:04 گروه: ورزشی  
کمبودها مانع کسب سهمیه جهانی نشد

کمبودها مانع کسب سهمیه جهانی نشد

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در مالزی گفت: این دوره از مسابقات در مقایسه با چند دوره گذشته، در سطح بالاتری برگزار شد.

به گزارش ایران سپید جواد فلفلی اظهار داشت: مالزی در این مسابقات خیلی خشن بازی کرد و از حمایت داوران هم برخوردار بود. در دیدار مقابل این تیم، دو بازیکن اصلی ما راهی بیمارستان شدند. دست امیر پوررضوی شکست و باید تا شش هفته در گچ باشد. رسول باصری هم به شدت مصدوم شد به طوری که پزشک مسابقه تشخیص داد وی ضربه مغزی شده است و باعث نگرانی ما شد. فلفلی بیان داشت: هوای مالزی خیلی گرم بود که برای ما قابل پیشبینی نبود. مشکل تغذیه ملی پوشان در کشورهای جنوب شرق آسیا را نیز داشتیم. با این حال، شاگردانم عملکرد خوبی داشتند. در مسابقه فینال برابر چین، سه بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم. زادعلی اصغر در بازی مقابل مالزی از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود و حسین رجبپور به سرماخوردگی شدیدی دچار شد، به طوری که وی را به بیمارستان منتقل کردیم. دو گلی که چین درون دروازه ما جای داد از طریق ضربه ایستگاهی بود. درباره مشکل داوری نیز اعتراض خود را اعلام کردیم. داوری فوتبال پنج نفره در آسیا پیشرفت زیادی نداشته است و در بازیهای پارالمپیک ریو هم دیدیم که هیچ داوری از قاره آسیا حضور نداشت. علیرغم تمام کمبودهایی که پیش و در حین برگزاری مسابقات داشتیم، جواز حضور در مسابقات جام جهانی که سال آینده در اسپانیا برگزار میشود را به دست آوردیم. در صورت موافقت فدراسیون، در اواخر بهمن، مسابقات چند جانبه بین المللی را در ایران برگزار خواهیم کرد. تا کنون، آلمان و روسیه اعلام آمادگی کرده‌اند و تمامی تیمهای آسیایی حاضر در مسابقات مالزی به استثنای ژاپن که خود میزبان یک تورنمنت جهانی در اسفندماه است، از برگزاری تورنمنت جهانی در ایران استقبال کردند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *