شناسه خبر: 12748 منتشر شده در مورخ: 1396/9/29 ساعت: 13:05 گروه: ورزشی  
بررسی عملکرد شنای نابینایان در پاراآسیایی جوانان

بررسی عملکرد شنای نابینایان در پاراآسیایی جوانان

سومین دوره مسابقات پاراآسیایی جوانان در کشور امارات به پایان رسید و شناگران نابینا و کمبینای کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز شدند.

به گزارش ایران سپید عملکرد شنا در مقایسه با دوره قبلی این مسابقات که سال 2013 در مالزی برگزار شد، بسیار قابل توجه است و با کسب مجموع 9 مدال، افزایش سه برابری را از نظر تعداد مدالها نشان میدهد، چرا که تیم شنای نابینایان ایران در دومین دوره این مسابقات، موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شده بود. در ادامه، نتایج شناگران کشورمان در مسابقات پاراآسیایی امارات را مرور میکنیم: در صد متر قورباغه کلاس S12، امیرمحمد صدیقی با یک دقیقه و 37 ثانیه و 42 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت. مسعود محمدی در همین ماده با یک دقیقه، 40 ثانیه و 53 صدم ثانیه به نقره رسید.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱2، امیرحسین سعادتی مقدم با رکورد یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه چهارم شد، اما موفق شد رکورد ملی را ۳ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه جا به جا کند. در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱2، مسعود محمودی با ثبت رکورد یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رکورد ملی را ۲ صدم ثانیه جا به جا کرد.

امیرحسین سعادتی مقدم در ۲۰۰ متر مختلط کلاس S12 نوجوانان، با زمان ۳.۲۱.۸۲ مدال نقره گرفت و مسعود محمودی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12، با زمان ۶.۲۳.۱۷ در جایگاه دوم ایستاد.

امیر صدیقی نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S13، با زمان ۶.۴۲.۸۲ برنزی شد. علیرضا امیری نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S11، با زمان ۶.۴۷.۵۸ نایب قهرمان شد. امیرحسین سعادتی مقدم در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12، با زمان ۶.۲۱.۸۲ عنوان سوم این ماده را به خود اختصاص داد.

علاوه بر کسب 9 مدال رنگارنگ، نمایندگان تیم شنای نابینایان در این مسابقات، 10 رکورد ملی را نیز جا به جا کردند.

امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *