شناسه خبر: 12732 منتشر شده در مورخ: 1396/9/27 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
تاخیر ۳ ماهه در پرداخت یارانه مراکز توانبخشی

تاخیر ۳ ماهه در پرداخت یارانه مراکز توانبخشی

رئیس سازمان بهزیستی از پرداخت نشدن یارانه مراکز توانبخشی از مهر ماه تاکنون خبر داد و گفت: آخرین پرداختی مراکز توانبخشی مربوط به شهریور بوده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر انوشیروان محسنی بندپی  به تعویق پرداختیهای مراکز توانبخشی تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و افزود: یارانه مراکز را از مهرماه به بعد نتوانسته ایم پرداخت کنیم.

وی گفت: مشکلات اعتباری مانع پرداخت سه ماهه شده است و خزانه نیز پول نداده است.

رئیس سازمان بهزیستی تاکیدکرد: ماهیانه ۴۸ میلیارد تومان به مراکز توانبخشی برای نگهداری سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن یارانه پرداخت می شود.

به گفته محسنی بندپی، همچنین ماهیانه ۶ میلیارد تومان نیز برای نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست به مراکز شبه خانواده پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت ۹۲ درصد از ۱۵۶ میلیارد تومانی که ماهیانه تخصیص می دهیم اجتناب ناپذیر است، افزود: هر پولی که از خزانه به ما تخصیص داده شود همان روز در مراکز هزینه و توزیع می کنیم.

محسنی بندپی تاکید کرد: وزیر رفاه پیگیر پرداخت یارانه مراکز توانبخشی و تخصیص اعتبار از سوی دولت است و ما نیز منتظر هستیم تا با واریز پول از خزانه یارانه به تعویق افتاده مراکز را پرداخت کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *