شناسه خبر: 12726 منتشر شده در مورخ: 1396/9/26 ساعت: 08:56 گروه: اقتصادی  
برگه های امداد؛ پایان کارت اشتراک خودرو

برگه های امداد؛ پایان کارت اشتراک خودرو

مدیرعامل انجمن صنفی امدادخودرو: بزودی برگه های امداد در 1100 دفتر معتبر انجمن امداد خودرو کشور توزیع می شود تا برای همیشه به دروغی به نام کارت اشتراک خودرو پایان دهد.

به گزارش ایران سپید سید مهدی حسینی گفت: کارت های امداد خودرو شرکت های خودرو ساز فقط بر اساس گارانتی تعیین شده دارای اعتبار است و بعد از اتمام دوره گارانتی خودرو خدمات امداد بایستی از جانب بخش خصوصی ارائه گردد به همین دلیل به زودی اعتبار نامه هایی در دفاتر تعیین شده در کشور توزیع می شود که کار کرد و اعتباری مثل بیمه خودرو دارد.

وی افزود: خریدار یا همان صاحب خودرو با خرید هر برگ آن از خدماتی سراسری در تمام کشور برخوردار خواهد بود که مثل کارت های اشتراک جعلی که مدت هاست با دروغ به مردم فروخته می شود نیست و تقریبا تمامی خدمات آن رایگان است.

مدیر انجمن صنفی امدادخودرو در مورد فعالیت امداد خودروهای دولتی گفت: با وجود برگزاری جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور و سازمان راهداری مخالف حذف شرکتهای خدمات امدادی؛ شرکتهای خودروساز هستند اما­طبق اصل 44 قانون اساسی­ فعالیتهای خدماتی باید به بخشهای تعاونی و خصوصی واگذار شود که ­متاسفانه در زمان دولت نهم این شرکت ها و کانون جهانگردی که زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی است اقدام به دخالت مستقیم برای ارائه خدمات امداد خودرویی کرد­ند اما پرونده ابطال مجوز فعالیت آنها در دیوان عدالت اداری در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 43 شرکت امدادی دارای مجوز هستند اظهار داشت: از این به بعد خودروهای مشکی پادرا برای حمل و خودروهای سفید پادرا صرفا برای خدمات دهی تعیین شده است و بیش از هزار دستگاه خودرو پادرا با شرایط ویژه به متقاضیان در این صنف­ واگذار می شود.

حسینی گفت: اعضا صنف برای دریافت خودروهای پادرا می توانند با مراجعه به نمایندگی های سایپا با پرداخت هفتاد میلیون ریال در قسط اول و صد و ده میلیون ریال بصورت اقساط طی 45 روز صاحب خودرو و کسب و کار امدادی شوند. ضمن اینکه انجمن امداد خودرویی کشور اولین صنفی خواهد بود که به اعضا خود یارانه پرداخت می کند تا فعالان صنف انگیزه کافی برای فعالیت در آن را داشته باشند.

وی افزود: همچنین برای اولین بار بعد از 50 سال فعالیت امداد خودرو بیمه تامین اجتماعی برای اعضا صنف در نظر گرفته شده تا اعضا این صنف هم بتوانند از حقوق و مزایای دوران بازنشتگی استفاده کنند.

حسینی ضمن معرفی سامانه پیامکی­1593 برای ارسال شکایات و درباره تعیین صحت پلاک خودروهای امدادی گفت: مردم می توانند شماره پلاک خودروهای امدادی را به سامانه پیامکی 0216421 ارسال کنند تا نسبت صحت و سقم شرکت های امدادی که برای خدمات دهی بالای سر خودرویشان حاضر می شوند اطمینان کسب نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولین امداد خودرو بانوان در سه استان فعالیت خود را به صورت آزمایشی در سال جاری آغاز می کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *