شناسه خبر: 12705 منتشر شده در مورخ: 1396/9/21 ساعت: 10:40 گروه: ورزشی  
ثبت نام ۸ کاندیدا برای ریاست فدراسیون ورزش های معلولان

ثبت نام ۸ کاندیدا برای ریاست فدراسیون ورزش های معلولان

تا به امروز که آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان است ۸ نفر به صورت قطعی کاندیدای ریاست شده اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان که از ۷ آذرماه آغاز شد پس از ۱۰ روز کاری در پایان وقت اداری امروز سه شنبه تمام می شود. طی روزهای گذشته ۷ نفر به صورت قطعی برای حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کردند و ثبت نام یک متقاضی دیگر هم به دلیل نداشتن سوابق لازم اصلا انجام نشد.

احسان باقری که در غیاب مجتبی قربان حسنی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان مسئولیت پیگیری ثبت نام را عهده دار است، گفت: از مجموع کاندیداهایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون اعلام آمادگی کردند، مدارک ۸ نفر کامل بود. ثبت نام این افراد قطعی است و برگه اعلام وصول ثبت نام نیز به آنها ارائه شده است. 

وی ادامه داد: یک نفر هم قصد ثبت نام داشت اما وی هیچ سابقه مدیریتی در کارنامه نداشت و به همین دلیل اصلا نام نویسی از او انجام نشد. 

باقری تاکید کرد: امروز  و از ساعت ۹ تا ۴ ثبت نام از کاندیدا ها ادامه خواهد داشت.بلافاصله پس از اتمام این مهلت نیز فهرست کاندیداها برای بررسی و تائید صلاحیت نهایی در اختیار وزارت ورزش قرار می گیرد. 

به گزارش مهر، بر این اساس و به گفته مسئول پیگیری ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان محمدرضا باباگلیان، غلامحسین غنی، کرم الله علیمرادی، حمیدعلی صمیمی، داود حیدری، ایرج رحمانی، محمد میرزایی جابری و جهانگیر فدایی کاندیداهای این فدراسیون هستند که برگه اعلام وصول ثبت نام را گرفته اند. 

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود. در حال حاضر محمود خسروی وفا ریاست این فدراسیون را عهده دار است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *