شناسه خبر: 12685 منتشر شده در مورخ: 1396/9/16 ساعت: 10:36 گروه: ورزشی  
مظلومی تا 1400 رئیس فدراسیون نابینایان باقی ماند +فایل صوتی

مظلومی تا 1400 رئیس فدراسیون نابینایان باقی ماند +فایل صوتی

محمدرضا مظلومی، با کسب اکثریت آراء برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان انتخاب شد.

به گزارش ایران سپید: مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینایان و کم بینایان صبح سه شنبه 14 آذر، به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان نماینده کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع فدراسیون در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
پس از اینکه محمدرضا مظلومی و محمدرضا بیدکی دو کاندیدای حاضر در مجمع به ارائه برنامه های خود پرداختند، رأیگیری از اعضای حاضر در مجمع انجام شد که مظلومی با کسب ۳۶ رأی از مجموع ۴2 رأی مأخوذه، برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد. محمدرضا بیدکی دیگر کاندیدای حاضر در این انتخابات نیز ۴ رأی آورد و دو رأی مخدوش اعلام شد.
حسین رجب پور، احمدرضا شاهحسینی و هاجر صفرزاده به عنوان نماینده ورزشکاران، رضا دهقان به عنوان نماینده داوران، جواد فلفلی به عنوان نماینده مربیان، نمایندگانی از بهزیستی اصفهان و شهید هرندی تهران به عنوان نمایندگان باشگاه ها، رؤسای هیأت های استانی، نمایندگان فدراسیون های کارگری و دانشآموزی از جمله رأی دهندگان در این انتخابات بودند.
داورزنی، رئیس مجمع انتخابات پس از پایان این نشست در مصاحبه با ایران سپید در پاسخ به این سؤال که حداقل 20 هیأت ورزشی در استانها فاقد یک سالن ورزشی برای نابینایان است و در سایر استان ها نیز عمدتاً تایم های مرده در اختیار ورزش نابینایان قرار میگیرد و شما چه برنامه ای برای رفع این چالش بزرگ دارید؟ گفت: طبق ماده 88 اداره ورزش و جوانان هر استان میبایست با برگزاری مناقصه، سالن های ورزشی را واگذار کند. اما ما در نظر داریم این سالن ها در استان های مختلف، بدون برگزاری مزایده در اختیار نابینایان و معلولین قرار گیرد. داورزنی در خصوص زمینی که قرار است از طرف وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی در اختیار فدراسیون نابینایان قرار گیرد نیز گفت: قصد داریم به زودی این زمین را در اختیار فدراسیون نابینایان قرار دهیم تا به نوعی به عنوان کمپ های تیم ملی رشته های مختلف ورزشی این فدراسیون مورد استفاده قرار گیرد.
محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان پس از انتخاب به عنوان سکاندار این فدراسیون در مصاحبه با ایران سپید گفت: برنامه اصلی ما در چهار سال آینده، توجه به زیرساختهای ورزش نابینایان در استان های مختلف و توجه ویژه به زیرساختهای فدراسیون نابینایان است. مظلومی بیان داشت: زمینی از طرف سازمان اوقاف قرار است در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. باید موقعیت آن زمین را بررسی کنیم تا ببینیم به چه شکل میتوانیم از آن به نفع ورزش نابینایان بهره برداری کنیم. این زمین میتواند هم به عنوان ساختمان فدراسیون نابینایان و چند سالن ورزشی و یا هتل مورد بهره برداری قرار بگیرد. همچنین امروز آقای داورزنی قول دادند به سه فدراسیون جودو، کاراته و نابینایان در مجموعه ورزشی آزادی زمینی را در اختیار قرار دهند که از آن به عنوان کمپ تیم های ملی و ایجاد سالن های تخصصی برای ورزش نابینایان استفاده خواهیم کرد.
مظلومی در پایان خاطرنشان کرد: در روز های آینده، مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال پنج نفره به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی مادرید در کشور مالزی برگزار میشود که انتظار داریم عنوان قهرمانی ازآن ایران شود. همچنین کاروان جوانان کشور نیز عازم مسابقات پاراآسیایی جوانان در امارات است که شانس مدالآوری ما در رشته های دو و میدانی، شنا و گلبال بسیار بالاست.
فایل صوتی بخش های اصلی مجمع فدراسیون نابینایان را می توانید از لینک زیر اینجا گوش کنید.
 
فایل صوتی جلسه انتخابات
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *