شناسه خبر: 12651 منتشر شده در مورخ: 1396/9/4 ساعت: 09:16 گروه: اجتماعی  
توجه به معلولان در مناسب‌سازی فضای گردشگری

توجه به معلولان در مناسب‌سازی فضای گردشگری

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رعایت اصول مناسب‌سازی فضای گردشگری برای معلولان و جانبازان در تصویب طرح‌های جدید خبر داد.

به گزارش ایران سپید علی‌اصغر مونسان با اشاره به اهمیت توجه به تمامی نیازهای گروه‌های مختلف گردشگران از جمله معلولان و جانبازان، گفت: آماده کردن محیطی مناسب برای استفاده هرچه بهتر معلولان و جانبازان از فضاهای گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد و از این‌رو در تصویب طرح‌های صندوق توسعه ملی، رعایت اصول مناسب‌سازی را در این گونه فضاها لحاظ می‌کنیم.

او ادامه داد: البته باید فضاهای موجود گردشگری هم در حد معقول و توان خود، شرایط مناسبی را برای استفاده‌ گردشگرانی با شرایط خاص فراهم کنند.
مونسان با تاکید بر این‌که پرتال جامع گردشگری کشور در حال راه‌اندازی است، خاطرنشان کرد: در این پرتال فضاهای گردشگری و ویژگی‌های هر فضا جمع‌آوری و نشان داده می‌شود تا گردشگران بر اساس نیازها و خواسته‌های خود و البته با آگاهی بتوانند محل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *