شناسه خبر: 12633 منتشر شده در مورخ: 1396/8/24 ساعت: 09:11 گروه: اجتماعی  
ارائه خدمات تخصصی توسط بهزیستی به زلزله‌زده‌گان استان کرمانشاه

ارائه خدمات تخصصی توسط بهزیستی به زلزله‌زده‌گان استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه بسته اضطراری تاب آوری اجتماعی ویژه زلزله، شناسایی معلولان جدیدحادثه دیده وحمایت تخصصی رایگان به مدت۳ ماه به حادثه دیدگان زلزله استان خبر داد.

به گزارش ایران سپید امید قادری با تشریح خدمات ارائه شده توسط بهزیستی به حادثه دیدگان زلزله اخیر از آمادگی ڪامل تیم های محب و مراڪز سلامت روان محلی در ڪل ڪشور خبر داد.

وی ادامه داد: اعزام تیم پزشڪان داوطلب به استان ڪرمانشاه و تهیه تجهیزات توانبخشی و وسایل بهداشتی مورد نیاز مددجویان در مناطق آسیب دیده از جمله زمینه های همڪاری سازمان بهزیستی در راستای ڪمڪ به زلزله زدگان است.

مدیرڪل بهزیستی استان ڪرمانشاه، ارائه خدمات توانبخشی و توانپزشڪی از طریق تیم های سیار تخصصی و ارائه خدمات به ڪودڪان بی سرپرست و زنان آسیب دیده از زلزله و فاقد سرپرست و سرپناه را از دیگر خدمات ارائه شده توسط بهزیستی عنوان ڪرد.

 این مسئول با اشاره به انجام حمایت های روانی اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی به حادثه دیدگان، گفت: هماهنگی با شرڪت تجهیزات پزشڪی برای دریافت وسایل و تجهیزات توانبخشی برای مصدومان زلزله و راه اندازی مهدهای ڪودڪ سیار از دیگر خدمات ارائه شده است.

وی عنوان ڪرد: ارائه بسته اضطراری تاب آوری اجتماعی ویژه مناطق زلزله زده استان، شناسایی معلولان جدید حادثه دیده در شهر و روستا و حمایت تخصصی رایگان به مدت سه ماه به حادثه دیدگان و بازماندگان زلزله از خدمات ویژه ماست.

مدیرڪل بهزیستی استان ڪرمانشاه عنوان ڪرد:ارجاع مددجویان متناسب با نیازهای شناسایی شده جهت دریافت خدمات تخصص و بررسی مراڪز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی و روزانه از لحاظ ایمنی ساختمان، وضعیت نیروی انسانی، برآورد آسیب های وارده و نیازهای احتمالی مراڪز و پیش بینی مڪان مناسب در صورت نیاز به جابه جایی توانخوهان مربوطه در دستور ڪار بهزیستی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *