شناسه خبر: 12615 منتشر شده در مورخ: 1396/8/21 ساعت: 09:02 گروه: اجتماعی  
درمانگاه تامین اجتماعی رزن تاپایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید

درمانگاه تامین اجتماعی رزن تاپایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درمانگاه تامین اجتماعی رزن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر همزمان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همدان عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار آغاز شد.

این درمانگاه در سطح یک و در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۴۰۰ متر در سه طبقه با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان در مدت دو سال ساخته خواهد شد و در بخش‌های پزشک عمومی، زنان و زایمان و داندانپزشکی ارائه خدمات خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار گفت: درمانگاه تامین اجتماعی رزن تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و خرید تجهیزات این درمانگاه صورت می گیرد.

علی ربیعی افزود: امروز در استان همدان علاوه بر طرح های بیمارستانی، طرح های بهزیستی برای معلولان و تحویل مسکن معلولان و افتتاح یک مهد روستایی و دو مهد شهری و مرکز فرهنگی ورزشی معلولان در همدان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: همچنین طرح های توانبخشی بهزیستی، پروژه برای معتادین متجاهر افتتاح شد و در تویسرکان نیز مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان افتتاح خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز خانه امید برای بازنشستگان در نهاوند برای گفتگوی اجتماعی بازنشستگان کلنگ زنی خواهد شد.

ربیعی به تشکیل جلسات شورای اشتغال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اشاره کرد و گفت: در این جلسه برش شهرستانی برنامه اشتغال استان معین شد و ساز و کار اجرایی بودجه هایی که قرار است از ۲۰ هزار میلیارد تومان اشتغال فراگیر و ۱۲ هزار میلیارد تومان اشتغال روستایی وشهرهای زیر ۱۰ هزار نفر به استان اختصاص یابد، بررسی شد.

علی ربیعی اعلام کرد: استان همدان از نظر جذب سرمایه به خوبی عمل کرده و رتبه اشتغال استان در سطح ملی بهبود پیدا کرده و در ۶ ماهه اول ۱۱ هزار شغل که کاملا قابل دیدن و رصد است، ایجاد شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز در بحث اشتغال کارخانه تولیدی در رزن افتتاح شد و طرح های درمانی، رفاهی و در حوزه سلامت اجتماعی از مجموع طرحهایی بود که در این سفر به استان که یازدهمین سفر استانی من در دولت تدبیر و امید بود افتتاح، کلنگ زنی و یا نهادسازی و کارسازی سازو کارها برای افتتاح انجام شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *