شناسه خبر: 12599 منتشر شده در مورخ: 1396/8/14 ساعت: 11:32 گروه: ورزشی  
خراسان رضوی فاتح قهرمانی کشور شنای نابینایان شد

خراسان رضوی فاتح قهرمانی کشور شنای نابینایان شد

مسابقات قهرمانی کشور شنای نابینایان، با حضور 80 ورزشکار از ۱۱ استان برگزار شد که در هفت ماده انفرادی و دو ماده تیمی رقابت کردند.

به گزارش ایران سپید حمید شریفیان سرمربی تیم ملی شنا گفت: در پایان بخش انفرادی، 8 رکورد ملی در رده سنی بزرگسالان توسط محمدحسین کریمی، محمد دلیر، حسن بهادر و میلاد معظمی و دو رکورد ملی در رده سنی جوانان توسط علیرضا امیری و امیررضا اسد ا...زاده جا به جا شد. وی ادامه داد: در بخش تیمی، خراسان رضوی با کسب ۴۲۰ امتیاز، با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد. استان یزد با ۲۱۰ امتیاز دوم و جایگاه سوم به تیم فارس با ۱۷۰ امتیاز رسید. تیمهای تهران، اصفهان و مازندران، به ترتیب چهارم تا ششم شدند. شریفیان بیان داشت: سطح کیفی این دوره از مسابقات به نسبت دوره های پیشین بهتر بود و از نکات جالب توجه، میتوان به حضور چشمگیر شناگران جوان اشاره کرد. رکوردهای کریمی و دلیر فراتر از حد نصابهای مشخص شده بود. محمدحسین کریمی، با جا به جا کردن پنج رکورد ملی در مواد ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ستاره مسابقات شناخته شد. محمد دلیر نیز در دو ماده ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، رکوردشکنی کرد. وی با اشاره به آغاز اردوهای آمادگی تیم شنای جوانان برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جوانان امارات اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور، آخرین رقابت انتخابی برای مشخص شدن ترکیب تیم شنای جوانان جهت حضور در مسابقات پاراآسیایی امارات بود که در جلسه کمیته فنی، ترکیب تیم مشخص میشود. عملکرد تیم شنای جوانان در مسابقات قهرمانی کشور خوب بود و هر 8 شناگری که به اردو دعوت شده اند، خوب بودند. شریفیان گفت: امیر رضا اسد ا...زاده در ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S۱۲ و علیرضا امیری در ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۱ فراتر از انتظار بودند. وی گفت: اردوی تیم جوانان با حضور علیرضا امیری و مسعود محمودی از مازندران، امیررضا اسد ا...زاده، ابراهیم عمرانی و امیرحسین سعادتی مقدم از خراسان رضوی، ابوالفضل قاسمی از یزد و رادین جعفری و امیرمحمد صدیفی از قزوین از شنبه 13 آبان آغاز شد. سرمربیگری این تیم بر عهده این جانب بوده

و محمد اسماعیل فرحبخش نیز به عنوان مربی، در کنار تیم است. این اردو به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی شهید هرندی برگزار میشود. شریفیان در خصوص اردوهای تیم ملی شنای بزرگسالان جهت حضور در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نیز اظهار داشت: برای حضور در بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی، محمدحسین کریمی و محمد دلیر شناسایی شده اند، اما باید منتظر تصمیم کمیته فنی کمیته ملی پارالمپیک برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم. قرار است با نظر کمیته ملی پارالمپیک، هر ورزشکاری که از مرز رکوردهای تعیین شده عبور کند، در همان لحظه رکوردگیری را در حضور ناظران انجام دهند تا تحت پوشش قرار گیرند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *