شناسه خبر: 12582 منتشر شده در مورخ: 1396/8/9 ساعت: 13:13 گروه: اجتماعی  
تفاهمنامه با دانشگاه پیام نور فعلا منتفی است

تفاهمنامه با دانشگاه پیام نور فعلا منتفی است

دبیر ستاد امور دانشجویان بهزیستی کل کشور بیان کرد: متاسفانه نتوانستیم ارتباط خوب و موثری با این دانشگاه همچون دانشگاه آزاد برقرار کنیم. آنچه که از ظاهر امر پیداست آنها از امضای تفاهمنامه پشیمان شدند و حاضر به همکاری با سازمان بهزیستی کل کشور نیستند.

به گزارش ایران سپید طی تماسهای شما خوانندگان ایران سپید مبنی بر اتمام تاریخ تفاهمنامه دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان بهزیستی کل کشور و همچنین عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه پیام نور در خصوص تفاهمنامه با سازمان بهزیستی پرسشهایی را مطرح کردید ما نیز برآن شدیم تا جواب این سوالها را از مسولان سازمان بهزیستی دریافت کنیم.

برهمین اساس گفتگویی را با دبیر ستاد امور دانشجویان بهزیستی کل کشور ترتیب دادیم. علی همتی از تمدید تفاهمنامه میانه سازمان بهزیستی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: خوشبختانه چند سالی است که این تفاهمنامه میان این ما و دانشگاه آزاد منعقد شده و همکاری خوبی از طرف هر دو گروه شکل گرفته است و با اتمام تاریخ این تفاهمنامه که پایان سال 96 است دوباره زمان آن را تمدید خواهیم کرد.

همتی در پاسخ به سوال دیگر ما مبنی بر سرنوشت تفاهمنامه میان دانشگاه پیام نور و بهزیستی پاسخ داد: متاسفانه نتوانستیم ارتباط خوب و موثری با این دانشگاه همچون دانشگاه آزاد برقرار کنیم. آنچه که از ظاهر امر پیداست آنها  از امضای تفاهمنامه پشیمان شدند و حاضر به همکاری با سازمان بهزیستی کل کشور نیستند.

دبیر ستاد امور دانشجویان بهزیستی کل کشور افزود: در حال حاضر ما 50 الی 70 درصد از شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی را پرداخت میکنم اما نتوانستیم ارتباط مستقیمی با این دانشگاه ها بر قرار کنیم. تنها دانشگاهی که مددجویان بهزیستی و افراد دارای معلولیت می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند فقط دانشگاه آزاد اسلامی است .

همتی در پایان صحبتهایش بیان کرد: با توجه به بودجه محدود سازمان بهزیستی و تعداد بالای دانشجویان تحت پوشش این سازمان نمی توانیم شهریه دانشجویانی که در دانشگاه های دیگر مشغول به تحصیل هستند  را کامل پرداخت کنیم به همین جهت سازمان فقط میتواند 50 الی 70 درصد شهریه را به این دانشجویان ارائه دهد. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *