شناسه خبر: 12369 منتشر شده در مورخ: 1396/6/22 ساعت: 08:20 گروه: ورزشی  
نعمتی و رحیمی در جمع ۱۰ کماندار تماشایی رقابت‌های جهانی معلولان

نعمتی و رحیمی در جمع ۱۰ کماندار تماشایی رقابت‌های جهانی معلولان

دو کماندار معلول ایران از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در جمع ۱۰ ورزشکاری حضور دارند که مدال طلای رقابت‌های جهانی چین را هدف گرفته‌اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت های جهانی تیراندازی با کمان معلولان با حضور 150 شرکت کننده در پکن برگزار می شود که این نخستین رویداد رسمی این رشته پس از بازی های پارالمپیک 2016 ریو به حساب می آید.

غلامرضا رحیمی و زهرا نعمتی در جمع 10 ورزشکاری قرار گرفته اند که تماشای عملکرد آنها از سوی کمیته بین المللی توصیه شده است.

در این مطلب در خصوص رحیمی به عنوان پاراکماندار شماره یک این فهرست، آمده است: «رحیمی در ماده ریکرو مردان در صدر رنکینگ قرار دارد، ضمن اینکه عنوان قهرمانی پارالمپیک را نیز یدک می کشد. رحیمی به خاطر استعداد و شخصیتش مورد احترام است. وی در رقابت های جهانی 2015 دوناشینگن آلمان به مدال برنز رسید.»

در این مطلب همچنین در خصوص نعمتی عنوان شده است: «نعمتی که بر روی حضور در رقابت های افراد سالم تمرکز کرده بود، اکنون در رقابت های قهرمانی جهان به صحنه بازگشته است و باید با «چونیان وو» از چین دوباره رقابت کند. وی دو مدال طلای بازی های پارالمپیک را در کارنامه دارد و شاید مشهورترین پاراتیرانداز جهان باشد.»

دور مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان از روز  چهارشنبه آغاز می شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *