شناسه خبر: 12324 منتشر شده در مورخ: 1396/6/8 ساعت: 09:57 گروه: اجتماعی  
۱۱ هزار و ۳۰۰ خانه برای معلولان در حال ساخت داریم

۱۱ هزار و ۳۰۰ خانه برای معلولان در حال ساخت داریم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش می کنیم سالانه ۵ تا ۶ هزار خانه را تا به خانواده های ۲ معلول به بالا تحویل دهیم و تا سال ۹۸ تمام ۴۵ هزار خانه را به صورت کامل تحویل خواهیم داد.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بندپی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: 11 هزار و 300 خانه برای معلولان در حال ساخت داریم که دو هزار و 500 خانه را تحویل داده ایم. برای خانواده های تک معلول که زن سرپرست خانوار هستند و تحت پوشش ما هستند 45 هزار خانه نیمه ساخت داریم که تعدادی از آنها 20 درصد پیشرفت و تعدادی دیگر تا 80 در حال پیشرفت هستند.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: امروز در شهر ماسال 96 خانه را به خانواده‌های تک معلول که زن سرپرست خانوار هستند، تحویل خواهیم داد.

محسنی بندپی در پاسخ به سوال اینکه چند درصد از خانه ها را تا پایان سال 96 تحویل خواهید داد، گفت: تلاش می کنیم سالانه 5 تا 6 هزار خانه را به خانواده های 2 معلول به بالا تحویل دهیم و تا سال 98 تمام 45 هزار خانه را به صورت کامل تحویل خواهیم داد.

وی در مورد نحوه پرداخت پول توسط این خانواده‌ها گفت: در روستاها از وام 4 درصد روستایی استفاده می کنند و برای افراد ساکن شهرها هم هیئت دولت تصویب کرد که وام 4 درصد به آنها اعطا شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: برای استان های کم برخوردار تا سقف 10 میلیون تومان کمک بلاعوض می کنیم و برای خانواده های 2 معلول به بالا در مجموع 30 میلیون تومان کمک بلاعوض داریم که 15 میلیون تومان آن را بنیاد مستضعفان، 10 میلیون تومان بهزیستی و 5 میلیون تومان را خیرین مسکن ساز می دهند./ خبرگزاری شبستان

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *