شناسه خبر: 12313 منتشر شده در مورخ: 1396/6/6 ساعت: 09:28 گروه: اجتماعی  
معلمان اسثتنایی از موثرترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

معلمان اسثتنایی از موثرترین نیروهای آموزش و پرورش هستند

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: معلمان اسثتنایی از موثرترین نیروهای آموزش و پرورش هستند که برای تربیت دانش‌آموزانی که نیازهای ویژه دارند از جان و دل مایه می‌گذارند.

به گزارش ایران سپید  احمد عابدینی معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به مطالبی که این روزها درباره معلمان اسثتنایی از قول وی در برخی سایت‌ها مطرح شده است، اظهار داشت: من بارها گفته‌ام و بار دیگر نیز، چون در درجه اول یک معلم هستم موکداً تکرار می کنم، برای همه معلمان عزیز، به ویژه معلمان پرتلاش و صبور استثنایی احترام ویژه‌ای قائلم و دستان گچ‌اندود و یاری‌گر آنان را خاضعانه می‌بوسم. 

 وی افزود: بی‌شک آنچه این روزها در رسانه‌ها نقل شده و بدون تحقیق از صحت و سقم آن، دستمایه تحلیل‌های عجیب و غریب قرار گرفته است، تقطیع شده و شکل ناقص حرف‌های بنده بوده است. 
 
عابدینی با اشاره به صحبت‌های تحریف‌ شده‌اش بیان داشت: من نه چنین حرفی زده‌ام و نه چنین باوری دارم. تمام تاکید من بر اساس قانون، جذب منابع انسانی متناسب با وظایف و مأموریت‌های پیش بینی شده است که باید واجد صلاحیت‌ها و توانمندی‌های لازم باشند. 
  
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به نقش و جایگاه معلمان استثنایی در نظام تعلیم و تربیت، گفت: معلمان اسثتنایی از موثرترین نیروهای آموزش و پرورش هستند که برای تربیت دانش‌آموزانی که نیازهای ویژه ای دارند از جان و دل مایه می‌گذارند، معلمان این گروه از دانش‌آموزان باید از شرایط، ویژگی‌ها و صلاحیت‌های خاصی برای تدریس در مدارس استثنایی برخوردار باشند که هر فردی توانایی و هنر چنین کار دشواری را ندارد.  
 
وی ادامه داد: بی تردید نظام آموزش و پرورش با مجاهدت و تلاش‌های معلمان توانمند و واجد صلاحیت‌های حرفه‌ای و فداکار ارتقا یافته و رشد می کند، لذا ما صمیمانه سپاسگزار زحمات و تلاش های همه آنها هستیم، چون معلمان، آینه تمام نمای نظام آموزشی و تضمین کیفیت و جایگاه آموزش و پرورش آن کشورند. 
 
معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: بدون شک سعادت هر جامعه بستگی مستقیم به تلاش و همت معلمان آن جامعه دارد. امیدواریم با تلاش بی وقفه معلمان عزیز و آگاهی کامل از نقش و جایگاه ارزنده خود از عهده ایفای این وظیفه مهم و خطیر برآیند. 
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *