شناسه خبر: 12293 منتشر شده در مورخ: 1396/6/1 ساعت: 14:42 گروه: ورزشی  
نتایج روز دوم و سوم گلبالیستهای کشورمان در تایلند

نتایج روز دوم و سوم گلبالیستهای کشورمان در تایلند

مسابقات آسیا-اقیانوسیه گلبال در تایلند، همچنان در حال برگزاری است.

به گزارش ایران سپید تیم ملی گلبال بانوان ایران در دومین مسابقه خود که سه شنبه 31 مرداد برگزار شد، برابر تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر 1 شکست خورد. ملی پوشان گلبال بانوان کشورمان در سومین دیدار خود که چهارشنبه اول شهریور برگزار شد، مقابل تیم استرالیا، به نتیجه تساوی 5 بر 5 دست یافت.

سمیرا جلیلوند، هر 5 گل تیم کشورمان را به ثمر رساند. تیم ملی گلبال بانوان در این بازی از ابتدا با ترکیب زهره مظاهری، سمیرا جلیلوند و طیبه استکی به میدان رفت. بانوان گلبالیست کشورمان در نخستین دیدار خود نیز با نتیجه 10 بر 4 مغلوب چین شده بودند. اما در ادامه این مسابقات، تیم ملی گلبال مردان کشورمان در دومین دیدار خود که چهارشنبه اول شهریور برگزار شد، با اقتدار ظاهر شد و با نتیجه 13 بر 3 تایلند میزبان را شکست داد. تیم کشورمان در این مسابقه با نمایشی دلپذیر، تایلند را مقهور هنرنمایی خود کرد و با گلهای محمد سرنجی 6 بار، جواد شیردل 3 بار، محسن جلیلوند 2 بار و میلاد سوری و محمد منصوری هر کدام یک بار جشنواره ای از گل به راه انداخت و دومین برد متوالی خود را بدست آورد.

تیم ملی گلبال مردان که در اولین دیدار خود با حساب 10 بر صفر قزاقستان را ضربه فنی کرده بود پنجشنبه در سومین رقابت خود، به مصاف کره جنوبی میرود. با نتایجی که تا به اینجای مسابقات به دست آمده، تیم ملی گلبال بانوان دیگر شانس کسب سهمیه مسابقات جهانی را از دست داده است، چرا که تنها تیم قهرمان در بخش بانوان میتواند سهمیه ورودی رقابتهای جهانی سوئد را بدست آورد. البته پیش از اعزام ملیپوشان گلبال بانوان نیز انتظار کسب سهمیه جهانی از آنها را نداشتیم. اما تیم ملی گلبال مردان همچنان به همراه چین، از شانسهای نخست کسب سهمیه مسابقات جهانی هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *