شناسه خبر: 12278 منتشر شده در مورخ: 1396/5/31 ساعت: 09:02 گروه: ورزشی  
نتایج تیم ملی گلبال در تایلند

نتایج تیم ملی گلبال در تایلند

نخستین روز مسابقات آسیایی گلبال کسب سهمیه رقابتهای جهانی سوئد در حالی در کشور تایلند آغاز شد که یک پیروزی در بخش آقایان و یک شکست در بخش بانوان، نصیب ملیپوشان کشورمان شد.

به گزارش ایران سپید در آغاز این مسابقات، بانوان گلبالیست کشورمان در یک دیدار سخت و نفسگیر، مغلوب تیم مطرح چین شد. در این دیدار، تیم کشورمان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. ملیپوشان گلبال بانوان با ترکیب سمیرا جلیلوند، زینب قنبری و ریزان دژاهنگ وارد زمین شد و زهره مظاهری، طیبه استکی و مریم حسامآبادی به عنوان بازیکن تعویضی، وارد میدان شدند. گلهای ایران در این مسابقه را سمیرا جلیلوند 2 بار و ریزان دژاهنگ و زینب قنبری هر کدام یک بار به ثمر رساندند. محمد بیدگلی، هدایت تیم بانوان را بر عهده دارد. تیم ملی مردان کشورمان نیز در اولین دیدار خود در این مسابقات، با اقتدار از سد قزاقستان گذشت. تیم ایران در همان نیمه نخست، کار قزاقستان را یکسره کرد و با نتیجه ۱۰ بر 0 حریف را ضربه فنی کرد.

جواد شیردل پنج بار، محمد سرنجی سه بار و میلاد سوری دو بار برای کشورمان گلزنی کردند. مهدی نباتی به عنوان سرمربی، تیم مردان را رهبری میکند. در این مسابقات و در بخش مردان، تیمهای ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان، تیمهای ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند حضور  دارند. مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار میشود و رقابت مردان، در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه B، با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی همگروه است و در گروه A نیز تیمهای ژاپن، چین، عراق و استرالیا قرار دارند. در پایان این مسابقات، به دو تیم گلبال مردان و به تیم قهرمان بانوان، سهمیه حضور در رقابتهای قهرمانی جهان داده میشود. شایان توجه آنکه رضا دهقان، به عنوان داور بین المللی در این رقابتها قضاوت میکند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *