شناسه خبر: 12270 منتشر شده در مورخ: 1396/5/29 ساعت: 08:30 گروه: بهداشت و سلامت  
افتتاح اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان

افتتاح اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان

معاون فنی و عمران منطقه 7 از احداث اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان در این منطقه تا پایان نیمه دوم سال 96 خبر داد.

به گزارش ایران سپید  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدجواد خسروی با اعلام این مطلب افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت شرکت شهر سالم این درمانگاه با داشتن امکانات پیشرفته و پزشکان متخصص یکی کاملترین درمانگاه شهرداری تهران بوده که در راستای ارائه خدمات درمانی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: پروژه احداث درمانگاه شهرداری منطقه 7 به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع زیربنا در 8 طبقه در حال انجام است و پس از اتمام به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.

معاون شهردارمنطقه 7 در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این معاونت، یادآور شد: عملیات لکه گیری آسفالت، مرمت نوار حفاری و همسطح سازی دریچه از جمله عملیات عمرانی است که در تمام محلات منطقه در حال انجام بوده و در سه محله ارامنه، شاهد و نظام آباد به صورت جهادی به اتمام رسیده است.

به گفته وی با توجه به اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر با رویکرد  شهر ، شهروند ، شهرداری در مقیاس محلات نیازمند حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه ضمن احصا معضلات و معایب سطح محله به صورت مینیاتوری و حضور میدانی و مستمر مدیران و همکاران حوزه تخصصی نسبت به انجام طرح های عمرانی اقدام نموده است .

خسروی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح توزیع منطقی، عادلانه و بر اساس نگاه توسعه محور به همه مناطق شهر است، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی، خشنودی همشهریان را فراهم کند.

 
 
 
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *