شناسه خبر: 12238 منتشر شده در مورخ: 1396/5/21 ساعت: 10:49 گروه: ورزشی  
برگزاری اردوی پایانی تیم ملی گلبال آقایان و بانوان

برگزاری اردوی پایانی تیم ملی گلبال آقایان و بانوان

اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی گلبال آقایان و بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه-تایلند، انتخابی مسابقات جهانی 2018 سوئد از روز شنبه 21 مرداد در ورزشگاه شهید هرندی آغاز شد.

به گزارش ایران سپید نمایندگان کشورمان پس از پشت سر گذاشتن تمرینات خود، 27 مرداد برای شرکت در مسابقات آسیایی، عازم بانکوک میشوند. ترکیب تیم ملی گلبال بانوان را طیبه استکی، زهره مظاهری، زینب قنبری، مریم حسامآبادی، سمیرا جلیلوند و ریزان دژاهنگ تشکیل میدهند. تیم ملی گلبال بانوان که پس از چهار سال دوری از مسابقات بین المللی راهی این رقابتها میشود، نیمی از ترکیب آن دستخوش تغییرات شده و جوانان، جایگزین افراد با سابقه ای همچون مریم کوه فلاح، مریم صالحیزاده و فاطمه قمصری شده اند. این تغییرات میتواند نویدبخش آینده ای درخشان برای تیم ملی گلبال بانوان باشد. محمد بیدگلی به عنوان سرمربی و مژگان کربی به عنوان مربی تیم ملی بانوان را هدایت میکنند. همزمان با بانوان، تیم ملی گلبال آقایان کشورمان نیز با ترکیب محمّد منصوری، محسن جلیلوند، مصطفی شهبازی، جواد شیردل، محمد سرنجی و میلاد سوری، راهی تایلند میشوند. تیم ملی گلبال آقایان نیز که از راهیابی به مسابقات پارالمپیک 2016 ریو باز ماند، شاهد دو تغییر در ترکیب خود در مقایسه با مسابقات آسیایی چین است و جواد شیردل و میلاد سوری، جایگزین حسن جعفری و سید مهدی سیاحی شده اند. مهدی نباتی به عنوان سرمربی و محمد ابراهیمزاده به عنوان مربی، تیم ملی آقایان را هدایت و رهبری میکنند. مسابقات آسیایی گلبال از تاریخ 30 مرداد تا 6 شهریور در تایلند برگزار خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *