شناسه خبر: 12224 منتشر شده در مورخ: 1396/5/17 ساعت: 10:45 گروه: اجتماعی  
۱۳۰ اتوبوس جدید با امکانات استفاده معلولان در شیراز رونمایی می‌شود
شهردار شیراز:

۱۳۰ اتوبوس جدید با امکانات استفاده معلولان در شیراز رونمایی می‌شود

شهردار شیراز از رونمایی ۱۳۰ اتوبوس جدید در این کلان‌شهر مجهز به امکانات سوار شدن معلولان خبر داد.

به گزارش ایران سپید علیرضا پاک‌فطرت در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: مراسم رونمایی از اتوبوس‌های جدید شهری شیراز ساعت 18 عصر روز چهارشنبه 18 مردادماه 96 در بلوارشهیدچمران (خیابان شاهد) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان شهری و شهروندان شیرازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز از یک و نیم سال گذشته قرارداد خرید 285 دستگاه اتوبوس را امضا کرده بود که در مرحله نخست 130 دستگاه آن آماده استفاده شده است و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پاک‌فطرت با بیان اینکه کلان‌شهر شیراز نخستین شهری است که اتوبوس‌هایی با امکان استفاده معلولان را وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌کند تصریح کرد: این اتوبوس‌ها براساس یک برنامه مشخص و تدوین شده در نقاط مختلف شهر شیراز فعال می‌شود.

شهردار شیراز به فعالیت‌های شهرداری شیراز در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز به ویژه در زمینه هوشمندسازی امروز در کشور الگو شده و کاهش تصادفات را به دنبال داشته است.

پاک‌فطرت با ارائه آماری از وضعیت تصادفات درون شهری کشور تصریح کرد: براساس آخرین آمارپلیس راهور، در یکسال گذشته تصادفات منجر به فوت شهرها در کل کشور هفت درصد رشد داشته و این در حالی است که در شهر شیراز با 22 درصد کاهش همراه بوده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه در این حوزه از فرماندهی انتظامی فارس و پلیس راهور فارس تجلیل شده است گفت: این نشان از برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوب در حوزه حمل و نقل است و امیدواریم روز به روز توسعه یابد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *