شناسه خبر: 12223 منتشر شده در مورخ: 1396/5/17 ساعت: 10:35 گروه: اقتصادی  
راه‌اندازی سامانه خدمات بانکی به نابینایان در ۳ شعبه بانک پارسیان

راه‌اندازی سامانه خدمات بانکی به نابینایان در ۳ شعبه بانک پارسیان

امکان ارائه خدمات بانکی ویژه نابینایان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر ازجامعه، با مجهزشدن سه شعبه کریم خان‌زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی بانک پارسیان فراهم شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، باحضور مهندس خسروانی، عضوهیات مدیره؛ دربیکی، مدیرروابط عمومی و خلیل‌پور، مدیر امور شعب بانک پارسیان و همچنین دکتر جمالی، مدیرعامل انجمن نابینایان ایران و دکتر صابری رئیس هیات مدیره تشکل‌های نابینایان کشور از سامانه خدمات بانکی به نابینایان رونمایی شد.

عضو هیات مدیره بانک پارسیان در مراسم رونمایی از سامانه خدمات بانکی به نابینایان، گفت: مسئولیت اجتماعی افراد سالم مقابل کم توانان به مراتب بیشتر است و بانک پارسیان با چنین نگاهی، سرویس‌دهی به مشتریان نابینا را به طور همزمان درسه شعبه کریم خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی آغاز کرد.

مهندس خسروانی از برنامه‌های آتی بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این پایان کار بانک پارسیان درارائه خدمات توانمندی نیست و دراین بانک ظرفیت‌های زیادی برای ارائه سرویس‌های ترجیحی به شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد و چنانچه درحوزه نابینایان شرکت‌های دانش بنیانی هستند که علاقه به بهبود دنیای معلولان دارند، بانک پارسیان با کمال میل آمادگی دارد با این شرکت‌ها همکاری کند.

وی افزود: همچنین درحوزه درمان نیز برای هموطنان نابینا درحال رایزنی برای ارائه خدمات هستیم به‌طوری‌که درقالب طرح‌های مادی و معنوی، این آمادگی در بانک پارسیان وجود دارد که سطح همکاری‌ها را افزایش دهیم.

برپایه این گزارش، سامانه خدمات بانکی نابینایان با همکاری مشترک انجمن نابینایان و شرکت دانش بنیان پکتوس راه اندازی شده است. این سامانه شامل دستگاه برجسته نگار و نرم افزار فرم‌های بانکی است که دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم‌های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می‌شود و تمامی نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل دستگاه برجسته نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای نابینایان است.

بنابراین با راه‌اندازی این سامانه در بانک پارسیان، نابینایان بدون نیاز به حضور همراه می‌توانند فرم های درخواست انواع عملیات بانکی نظیر افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه، خدمات کارت و ... را دریافت کنند و عملیات بانکی را انجام دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *