شناسه خبر: 12179 منتشر شده در مورخ: 1396/5/14 ساعت: 10:36 گروه: اجتماعی  
آخرین جزئیات مسمومیت و فوت ۲ نفر از معلولان شبستر

آخرین جزئیات مسمومیت و فوت ۲ نفر از معلولان شبستر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزئیات جدیدی از مسمومیت معلولان و فوت 2 معلول در مرکز نگهداری شبستر را تشریح کرد.

به گزارش ایران سپید صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص علت مسمومیت معلولان مرکز نگهداری شبستر گفت: روز گذشته تماسی به ۱۱۵ در خصوص مسمومیت گزارش شد که بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه 2 نفر از معلولان که دچار تشنج هم بودند در اثر مسمومیت و تشدید بیماری فوت کردند افزود: تمام اقدامات احیاء برای آنها صورت گرفت ولی متاسفانه جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: یکی از این بیماران به شدت بدحال و دارای سابقه تشنج در آسایشگاه  فوت می کند و  بیمار دیگری که  در حال تشنج بوده به بیمارستان انتقال و وی نیز در حال دریافت خدمات احیا، فوت می کند.

صومی گفت: ۷ نفر از بیماران مسموم به بیمارستان سینا تبریز اعزام شدند که ۵ نفر از این افراد دارای وضعیت استیبل هستند ولی ۲ نفر دچار مشکلاتی شده‌اند که با درمان تا ۲ روز دیگر ترخیص خواهند شد.

وی با اشاره به مسمومیت تعداد زیادی از معلولان، تصریح کرد: به دلیل مسمومیت بیش از یک نفر در یک روز، ما مبنا را به مسمومیت گذاشته‌ایم.

صومی اذعان داشت: فعلاً عامل اصلی مبنی بر میکروبی یا غیرمیکروبی بودن این مسمومیت مشخص نیست و همچنان در حال بررسی منشاء اصلی آن هستیم و تا ۴۸ ساعت آینده علت اصلی گزارش خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *