شناسه خبر: 12098 منتشر شده در مورخ: 1396/5/8 ساعت: 10:16 گروه: حوادث  
انگشتر الماس ۷۵۰ هزار پوندی گم شد

انگشتر الماس ۷۵۰ هزار پوندی گم شد

موزه بریتانیا اعلام کرد که یک انگشتر الماس کارتیه که ۷۵۰ هزار پوند ارزش دارد، گم شده است. این در حالی است که انگشتر ۶ سال است گم شده اما مقامات تازه این جواهر را به عنوان شیء گمشده ثبت کرده اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از بیزینس اینسایدر، انگشتر الماس از سوی یک شخص که نمی خواست نامش اعلام شود به موزه اهدا شده بود، در سال ۲۰۱۱ گم شد.سخنگوی موزه بریتانیا می گوید روند موزه این است که ۵ سال بعد از گم شدن یک شیء آن را ثبت کنند. مقامات موزه همچنین می گویند زمانی که انگشتر گم شد، در انبار بود.کارشناسان بسیاری موزه بریتانیا را به دلیل تاخیر در اعلام خبر گم شدن انگشتر مورد انتقاد قرار داده اند.چرا که موزه بریتانیا یکی از بزرگترین موزه های اروپا با بیشترین هزینه هاست و گم شدن چنین جواهر گرانبهایی را «مسخره» خواندند.به گفته کارشناسان اگر انگشتر ربوده شده باشد، امکان پیدا شدنش بسیار پایین است.سخنگوی موزه بریتانیا می گوید موزه از زمان گم شدن انگشتر روش های امنیتی خود را بررسی کرده و سرمایه بزرگی را برای بهتر کردن سیستم ایمنی موزه هزینه کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *