شناسه خبر: 12061 منتشر شده در مورخ: 1396/5/7 ساعت: 09:43 گروه: ورزشی  
یوگا به کمک نابینایان و کم بینایان می آید

یوگا به کمک نابینایان و کم بینایان می آید

مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان گفت: گسترش و اعتلای آموزش یوگا به پرتوجویان نابینا و کم‎بینا در سطح استان اصفهان و دیگر استان‎های کشور باعث می شود تا این قشر از معلولان جامعه به خودباوری برسند.

به گزارش ایران سپید علیرضا حیدری  اظهار کرد: جلسات آموزش و تمرین یوگا ویژه بانوان نابینا و کم بینا با همکاری انجمن روشن بین اصفهان و خانه یوگای اصفهان برگزار شد.

وی افزود: ایجاد تغییرها در بهبود سلامت جسمی و روحی و احساس خود ارزشمندی در پرتوجویان یکی از مهمترین اهداف برگزاری این انجمن است.

مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان ادامه داد: ایجاد اعتماد به نفس و خودآگاهی در پرتو جویان، حسن نوع دوستی و همدلی، همت و تلاش جدی استاد گرانقدر در پیشبرد اهداف عالیه یوگا، رضایت کامل هنرجویان و پرتوجویان نیز از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

به گفته حیدری، در راستای تداوم این دوره آموزشی، گسترش و اعتلای آموزش یوگا به پرتوجویان نابینا و کم‎بینا در سطح استان اصفهان و دیگر استان‎های کشور باعث می شود تا این قشر از معلولان جامعه به خودباوری برسند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *