شناسه خبر: 12045 منتشر شده در مورخ: 1396/5/4 ساعت: 13:23 گروه: اجتماعی  
60 درصد از اماکن عمومی تیران و کرون برای تردد معلولان مناسب سازی شد

60 درصد از اماکن عمومی تیران و کرون برای تردد معلولان مناسب سازی شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از 60 درصد از اماکن عمومی این منطقه برای مراجعه و تردد معلولان مناسب سازی شده است.

به گزارش ایران سپید اکبر حاجی عرب افزود: با انجام مناسب سازی از جمله نصب رمپ در ورودی ادارات و اماکن عمومی مانند مساجد، آستان مقدس امامزادگان و ادارات و نهادهای خدماتی، شرایط برای معلولان تسهیل شده است.

وی بیان کرد: برخی از ادارات شهرستان که قدمت بیش از 15 سال داشته باشند و یا ساختمان آن ها استیجاری بوده امکان مناسب سازی برای آن ها فراهم نشده و در احداث ساختمان جدید مناسب سازی مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون افزود: این دسته از ادارات که شرایط مناسب سازی برای آن ها فراهم نیست ، در صورت مراجعه معلول باید کارشناس و یا رئیس اداره برای رسیدگی به نیاز آن ها در کنار معلول حاضر شده و به نیاز و درخواست آن رسیدگی کند.
وی با اشاره به اهمیت نصب سنگ فرش مخصوص نابینایان در پیاده روها گفت: همکاری شهرداری، اصناف و ادارات و نهادها در این خصوص لازم است که نصب این سنگ فرش ها در پارک اداری شهرستان با همکاری ادارات انجام می شود.
حاجی عرب خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی برای مناسب سازی فضاهای عمومی شهرستان با مشارکت ادارات و نهادها در قالب کارگروه مناسب سازی انجام می شود که این کارگروه سه ماه یک بار تشکیل می شود.
نزدیک به 2 هزار نفر معلول تحت پوشش اداره بهزیستی تیران و کرون هستند.

شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *