شناسه خبر: 12044 منتشر شده در مورخ: 1396/5/5 ساعت: 17:24 گروه: اجتماعی  
تلفن ۶۶۵۸۲۲۳۱؛ دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت مسافران و گردشگران

تلفن ۶۶۵۸۲۲۳۱؛ دریافت پیشنهاد، انتقاد و شکایت مسافران و گردشگران

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: نظارت بر تورهای خدمات سیاحتی و گردشگری مطابق آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۰ هیئت دولت عمل می‌شود.

به گزارش ایران سپید  ولی تیموری در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: در این آئین نامه فرآیند نظارت بر تورهای خدمات سیاحتی و گردشگری بطور کامل در دو سطح استانی و ستادی مشخص شده است.

تیموری افزود: شماره‌تلفن اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۶۶۵۸۲۲۳۱ به‌منظور دریافت نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است.
وی اظهارداشت: فعالیت تورهای گردشگری بصورت مستمر رصد و در قالب گزارش عملکرد‌های سه ماهه از سوی دفاتر تحت پوشش در اختیار سازمان قرار می‌گیرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: اگر شکایتی متوجه عملکرد این دفاتر باشد به شکل کاملا روتین از سوی کمیته‌های فنی، واحدهای رسیدگی بدوی و تجدید نظر و کمیسیون‌های عالی استانی
مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی افزود: دوره دوم نظارت‌های عالی سازمان مشتمل بر نظارت رندمی از تاسیسات گردشگری منجمله دفاتر خدمات مسافرتی در استان‌ها و عملکرد نظارتی استانی در حوزه تاسیسات گردشگری است.
تیموری با بیان اینکه دوره دوم نظارت‌های عالی از مرداد ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: همکاران بر اساس جدول زمان بندی بصورت محسوس و نا محسوس در این مراکز حضور یافته و از نزدیک موارد و مسائل را مورد رصد و رسیدگی قرار می‌دهند.
وی گفت:: علاوه بر این در ساعات اداری دفاتر خدمات گردشگری ادارات کل سازمان میراث فرهنگی، و گردشگری در تمامی استان ها، اداره‌های شهرستانی سازمان در سراسر کشور و همین طور اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری مستقر در تهران آمادگی لازم برای دریافت شکایات و نظر گردشگران و هموطنان را دارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *