شناسه خبر: 12004 منتشر شده در مورخ: 1396/5/3 ساعت: 12:38 گروه: فرهنگی  
قمصری مخاطبان را به اتاق ها می برد

قمصری مخاطبان را به اتاق ها می برد

گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری در تازه ترین تور خود،13 و 14 مرداد در برج آزادی به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از  روابط عمومی برج آزادی، قمصری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی است که در طی سال های فعالیت حرفه ای خود در موسیقی، نزدیک به 200 اجرا در داخل و ده ها اجرا در خارج از کشور به روی صحنه برده است. وی در آهنگسازی موسیقی فیلم؛ نوازندگی، ابداع ساز و تالیف کتاب نیز سوابق درخشانی از خود به جای گذاشته است.
این تور از هفته دوم تیر ماه با برگزاری کنسرت در شهرهای کرج و یزد آغاز می شود و پس از اجرا در برج آزادی تهران، به تبریز و اصفهان خواهد رفت.
علی قمصری با اعمال تغییرات ویژه در سبک اجراهای خود و اجرای آثار شنیده نشده اش، با هم آوایی هاله سیفی زاده و بهرخ شورورزی و معرفی یکی از خوانندگان ارکستر «موج نو»، مخاطبان خود را در این کنسرت غافلگیر خواهد کرد.
تور کنسرت اتاق ها توسط گروه موسیقی «همنوازان حصار» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی "علی قمصری"،  ١٣ و ١٤ مرداد، از ساعت 21:00 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.
علاقمندان می توانند جهت تهیه تعداد محدود بلیت های باقیمانده این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.
روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *