شناسه خبر: 11979 منتشر شده در مورخ: 1396/5/3 ساعت: 09:33 گروه: اجتماعی  
خدمات اجتماعی به مدد جویان بهزیستی ارائه می شود

خدمات اجتماعی به مدد جویان بهزیستی ارائه می شود

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز گفت : تلاش ما بر این است که علاوه بر ارائه خدمات اجتماعی بتوانند نسبت به بازتوانی جامعه هدف اقدام نماید.

به گزارش ایران سپید ماشاالله ویسی نژاد، رئیس اداره بهزیستی رامهرمز تصریح کرد: اقدامات ما در 4 حوزه شامل واحد امور اجتماعی، امور زنان و خانواده، شبه خانواده، کودکان و نوجوانان و آسیب‌ها است که در حال حاضر یک هزار و 450 خانواده در این اداره دارای پرونده هستند و از این تعداد یک هزار و 270 نفر خانوار مستمری دریافت می‌کنند.

وی افزود: این خانوارها هرکدام ماهیانه مبلغ یک‌صد و 48 هزار تومان تا چهارصد و 65 هزار تومان به‌صورت مستمر دریافت می‌کنند وسایرخدمات از قبیل ودیعه مسکن، خرید لوازم ضروری، سلامت جسمی زنان و کمک‌هزینه راه‌اندازی گروه همیار است.

ویسی نژاد یادآور شد: پرداخت سرمایه کار برای بازتوانی، کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه دانشجویی، کمک‌هزینه خانواده دارای فرزند 2 و 3 غلو، کمک‌هزینه شهریه سه دهک پایین درآمدی برای مهدهای کودک، پرداخت کمک‌هزینه تهیه یک وعده‌غذای گرم درروستامهدها از دیگر خدمات این اداره است.

وی اظهار کرد: با توجه به این‌که سازمان بهزیستی از یک‌ نهاد حمایتی صفر امروزه به‌صورت تخصصی مشغول فعالیت هست نزدیک به 200 وظیفه را بر عهده  دارد.

رئیس اداره بهزیستی رامهرمز در پایان گفت: ساماندهی افراد در معرض آسیب، کمک‌هزینه کودکان بازمانده از تحصیل، تقویت دوره مددکاری، کمک به راه‌اندازی مهدهای حاشیه شهرو  روستامهدها، پرداخت بیمه زنان خانه‌دار برای بازنشستگی در شهر، بیمه زنان روستایی، کنترل کاهش طلاق، معافیت برای فرزندان خانواده‌های تحت پوشش نیز بخشی دیگر از فعالت های این اداره است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *