شناسه خبر: 11905 منتشر شده در مورخ: 1396/5/1 ساعت: 11:14 گروه: اجتماعی  
ضرورت رعایت سهمیه استخدامی معلولان در سازمان ها

ضرورت رعایت سهمیه استخدامی معلولان در سازمان ها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان عرصه فرهنگی و هنری مشمول نظام بیمه‌ای جامع شوند.

به گزارش ایران سپید سیده فاطمه حسینی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در هفته بهزیستی قرار داریم از زحمات خالصانه خدمت‌رسانان به معلولین کشور قدردانی می‌کنم و از دولت می‌خواهم که سهمیه استخدامی معلولین را رعایت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: در کابینه دوازدهم در خصوص انتخاب افراد کاردان، کارآمد، با انگیزه و شجاع که در مقاطع حساس کنونی ابتکار عمل و جسارت تصمیم‌گیری برای حل معضلات اقتصادی و اجتماعی را داشته باشند و همچنین به برنامه ، برنامه‌گرایی و پاسخگو بودن معتقد باشند.

حسینی گفت: به عنوان نماینده نسل جوان به جنابعالی مطالبه حضور پررنگ جوانان پرتلاش، نوآور و متخصص در مدیریت ارشد کشور و اعتماد به نسل سوم انقلاب را متذکر می‌شوم. از سوی دیگر زنان به مثابه نیمی از سرمایه انسانی کشور مطالبه نگاهی عاری از تبعیض جنسیتی در شایسته‌گزینی برای سمت‌های ارشد مدیریتی را از دولت دارند.

وی در تذکری خطاب به مسئولان بانک مرکزی گفت: باید رسیدگی به مطالبات به حق سپرده‌گذاران در موسسات تحت نظارت بانک مرکزی با تسریع انجام شود و همچنین نظارت‌های موثر همزمان بکارگیری مکانیزم‌های به روز و توجه به مدیریت ریسک برای پیشگیری از وقوع چنین نابسامانی‌هایی لحاظ شود.

حسینی افزود: باید فعالان عرصه فرهنگی وهنری مورد توجه قرار بگیرند و به نحوی مشمول نظام جامع بیمه‌ای شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل گفت: در اربعین شهدای مظلوم جا دارد که به صورت ویژه از خانواده شهید تیموری به عنوان سرداری که شجاعانه تا آخرین لحظه مقاومت و جان خود را فدا کرد، تجلیل شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: از معاون رئیس جمهور و رئیس ستاد بنیاد شهید و ایثارگران انتظار می‌رود پاداش پایان خدمت شهدای عزیز را در اسرع وقت به خانواده معظم شهدا پرداخت کند و همچنین سهمیه استخدامی این خانواده‌های شهید و ایثارگر رعایت شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *