شناسه خبر: 1190 منتشر شده در مورخ: 1392/9/11 ساعت: 11:50 گروه: ورزشی  
رسانه‌ها ورزش معلولان را به جهانیان می‌شناسانند

رسانه‌ها ورزش معلولان را به جهانیان می‌شناسانند

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه برگزاری مراسم چهارمین روز بزرگداشت هفته پارالمپیک، گفت: باید عنوان کنم که ورزش معلولان اگر در دنیا شناخته شده، به خاطر وجود رسانه‌هاست.

چهارمین روز بزرگداشت هفته پارالمپیک تحت عنوان روز پارالمپیک و رسانه با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه امروز یکشنبه در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا در حاشیه این مراسم گفت: ورزش معلولان در بازی های پارالمپیک 2012 لندن از بین 160 کشور جهان با کسب عنوان یازدهم به کار خود پایان داد. ما در این بازی‌ها بالاتر از کشورهای استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی قرار گرفتیم و این از توانمندی بالای ورزشکاران ایران حکایت می‌کند.

وی افزود: چند سال قبل پیشنهاد برگزاری روز پارالمپیک از سوی ایران به کمیته بین المللی پارالمپیک ارائه شد که مورد موافقت واقع شد اما اکنون در نظر داریم این مراسم را به صورت هفتگی برگزار کنیم و از تمام زوایا به این بخش از ورزش کشور بپردازیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در ادامه تاکید کرد: ورزش معلولان بعد از جنگ جهانی دوم در جهان پایه‌گذاری شد و در کشور ما هم پس از دوران دفاع مقدس به شکوفایی رسید و ورزشکاران معلول ما در عرصه‌های ورزشی افتخارآفرینی کردند.

خسروی‌وفا یادآور شد: بزرگداشت هفته پارالمپیک از روز چهارشنبه با حضور قهرمانان پارالمپیک در مرقد حضرت امام خمینی (ره) و حضور در گلزار شهدا آغاز شد. روز جمعه ائمه جمعه سراسر کشور به این برنامه پرداختند و روز شنبه نیز انشاء نویسی و مقاله نویسی در مدارس سراسر کشور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکشنبه، روز پارالمپیک و رسانه است و ما در نظر گرفتیم که به صورت سراسری از رسانه‌ای‌ها تشکر کنیم. همچنین از هنرمندان تشکر می‌کنم منت گذاشتند و در مراسم حضور پیدا کردند. باید عنوان کنم که ورزش معلولان اگر در دنیا شناخته شده، به خاطر رسانه‌هاست.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان گفت: بزرگداشت هفته پارالمپیک طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند و روز چهارشنبه با حضور 30 هزار معلول در سراسر کشور به پایان خواهد رسید.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
سهیلا 1392/9/17 - 09:37
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment بیشتر به بخش معلولان و خبرهای آنها توجه کنید . با تشکر
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *