شناسه خبر: 11885 منتشر شده در مورخ: 1396/5/1 ساعت: 10:05 گروه: اجتماعی  
همسطح سازی 60 نقطه  در منطقه 19 برای تردد معلولان

همسطح سازی 60 نقطه در منطقه 19 برای تردد معلولان

حدود 60 نقطه از معابر سطح منطقه 19 تهران، از ابتدای سال، برای تسهیل تردد معلولان همسطح سازی شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 ؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه گفت: ایستگاه اتوبوس که در خیابان میثاق شمالی ساخته شده و یکی از پراستفاده ترین محل ها برای سفرهای درون شهری شهروندان در محله خانی آباد نو شمالی است که تجهیز و ایمن سازی شد.

علیرضا مرآتی افزود: بهسازی و مرمت دیواره ها، شیشه ها و نرده های حافظ صندلی، رنگ آمیزی بدنه اسکلت ایستگاه و کاهش ارتفاع آن از سطح زمین از اقدامات انجام شده است که با هدف تکریم و تسهیل در تردد و استفاده معلولان و جانبازان از ناوگان حمل و نقل عمومی است.
وی افزود:این فعالیت ها از ابتدای سال در حدود 60 نقطه از معابر سطح منطقه انجام شده است که خیابان میثاق شمالی از بلوار میلاد تا ابتدای خیابان میثاق جنوبی و از خیابان شهید لطیفی تا ابتدای بلوار میلاد، بوستانهای باران و الجواد و خیابان مطهری از این مناطق به شمار می آیند.
مرآتی ادامه داد: 30 مورد دستک های بتونی هم ویژه تردد معلولان در معابر سطح منطقه نصب شده است که به دلیل ماندگاری بالا جایگزین دستک های فلزی شده اند.
به گفته وی اصلاح هندسی و خط کشی در خیابان میثاق و بوستان های باران و الجواد و نیز نصب 100تابلوی ترافیکی برای هدایت معلولان به بوستانهای دوستدار معلول( باران و الجواد) مقابل سراهای محلات، ساختمان های اداری، فروشگاه شهروند و اماکن پرتردد منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در راستای بهسازی معابر برای تردد معلولان است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *