شناسه خبر: 11882 منتشر شده در مورخ: 1396/5/1 ساعت: 08:43 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه یکشنبه 1 مرداد 1396

روزنامه یکشنبه 1 مرداد 1396

اولویت بهزیستی خدمت رسانی به مناطق محروم - دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای دفاع مقدس - 2017، دومین سال گرم در جهان میشود - آماده باش بانکها برای پرداخت وامهای ده میلیونی - ساماندهی عرضه متادون با سامانه "آیداتیس" - یادداشت فریدون جیرانی برای «شهرزاد» - کسب اولین مدال نابینایان در مسابقات جهانی لندن - داماد، اسرار قتل نوعروس را به گورستان برد

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 1 مرداد 1396

28 شوال 1438

23 جولای 2017

سال بیست و یکم شماره 5622

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

اولویت بهزیستی خدمت رسانی به مناطق محروم 2

دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای دفاع مقدس 4

2017، دومین سال گرم در جهان میشود 7

آماده باش بانکها برای پرداخت وامهای ده میلیونی 9

ساماندهی عرضه متادون با سامانه "آیداتیس" 11

یادداشت فریدون جیرانی برای «شهرزاد» 13

کسب اولین مدال نابینایان در مسابقات جهانی لندن

داماد، اسرار قتل نوعروس را به گورستان برد

 

.......ویژه

* بهره مندی معلولان در مناطق کم برخوردار، از خدمات بهزیستی اولویت سازمان است: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بهره مندی همه معلولین در مناطق کم برخوردار، از خدمات بهزیستی، اولویت این سازمان است. انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاح مرکز جامعه توانبخشی رحمت بافق، با اشاره به این که یکی از وظایف سازمان بهزیستی، ارائه خدمات مورد نیاز به معلولان است، اظهار داشت: معلولان در همه جا باید از خدمات بهزیستی بهره مند شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر این که یکی از شاخصه های عدالت اجتماعی، برخورداری همه از امکانات یکسان است، خاطرنشان کرد: استراتژی و راهبرد سازمان بهزیستی، بهره مندی همه معلولین در مناطق کم برخوردار از خدمات این سازمان است. وی تأکید کرد: مهم نیست که یک معلول در مناطق کم برخوردار زندگی میکند یا اینکه در شهرها به سر میبرد، مهم این است که همه معلولان خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را به کار میگیرد که زمینه بهره مندی همه معلولان از خدمات این سازمان را فراهم کند و افتتاح چنین مجموعه هایی در شهرستانهای مختلف هم در راستای تحقق این هدف والای سازمان بهزیستی کشور است.

* تحویل 2900 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان در هفته بهزیستی: قائم مقام توانمند سازی و مشارکت مردمی بهزیستی کشور گفت: 2900 واحد مسکونی در سطح کشور در هفته بهزیستی به معلولان و مددجویان بهزیستی  تحویل داده شد. عبد الله زاده، قائم مقام توانمند سازی و مشارکت مردمی بهزیستی کشور در مراسم آیین افتتاحیه 382 واحد مسکن معلولان و مددجویان بیرجند در محل پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان گفت: بحث تحویل مسکن به مددجویان و معلولان از سال 83 در سازمان بهزیستی آغاز و تا کنون ادامه دارد. قائم مقام توانمند سازی و مشارکت مردمی بهزیستی کشور افزود: اوج تحویل مسکن به معلولان و محرومان در سال 88 بود که توانستیم قریب به 100 هزار خانوار را پوشش دهیم. وی با بیان این که طی چهار سال گذشته 47 هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان شده است، گفت: بحث تحویل مسکن به روستاییان باید پر رنگتر شود. عبد الله زاده با بیان این که خانواده های دارای دو عضو معلول در دستور کار تحویل مسکن هستند، افزود: 11 هزار و 300 خانواده دارای دو عضو معلول شناسایی شدند. قائم مقام توانمند سازی و مشارکت مردمی بهزیستی کشور با بیان این که امید است هیچ معلولی بدون مسکن نماند، اظهار کرد: دولت بنا دارد بحث تحویل مسکن به معلولان و مددجویان را ادامه دهد. وی با بیان این که استان خراسان جنوبی یکی از استانهای خوب است، خواستار مشارکت و همکاری سایر دستگاهها و ارگانها در امر اشتغال و توانمند سازی مناطق روستایی در امر تسهیل معیشت به خانواده های بهزیستی، کمیته امداد و نیازمندان شد.

.......سیاسی

* دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای دفاع مقدس: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: بعضی نمیفهمند اگر شهدا سینه سپر نمیکردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهیدان «امیدیان»، ضمن گفتگویی با مادر و برادران شهیدان «امیدیان»، فرمودند: بعضی نمیفهمند، اگر شهدا سینه سپر نمیکردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود! در این دیدار همچنین برادران آن شهیدان نیز با رهبر معظم انقلاب گفتگو کردند.

* تشییع پیکرهای 18 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم: پیکرهای پاک 6 شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین پیکر مطهر 12 شهید مدافع حرم در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف کشورمان تشییع و به خاک سپرده شد.

* اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه با انتشار عکسی از آیت الله جعفری در حساب توئیتر خود نوشت: آیت الله جعفری یار دیرین امام و انقلاب و امام جمعه باسابقه کرمان، نماد روحانیت روشن ضمیر، آگاه، خوشنام و معتدل است که خبر استعفایش نگرانم کرد. شامگاه چهارشنبه سید هادی جعفری، فرزند امام جمعه مستعفی کرمان با تأکید بر این که «استعفای پدرش به خاطر برخی فشارها بوده است»، اعلام کرد که آیت الله جعفری برای اقامه نماز جمعه مشکل جسمی ندارد.

* افزایش 10 برابری مساجد اهل سنت در کشور: مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: هم اکنون 17 هزار مسجد ویژه اهل سنت در کشور وجود دارد که این میزان نسبت به دوران قبل از انقلاب 10 برابر شده است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی افزود: ساخت این شمار مسجد با امامت علمای اهل سنت، نشان از هدف والای جمهوری اسلامی ایران در مسیر ایجاد وحدت میان مذاهب اسلامی است.

.......اجتماعی

* 2017، دومین سال گرم در جهان میشود: بررسیها حاکی از آن است که 2017 دومین سال گرم در جهان است که تا کنون به ثبت رسیده است. طبق اعلام اداره ملی اقیانوسی و جوی آمریکا، میانگین دمای جهانی در ژوئن 2017، 0.64 درجه سانتیگراد بالاتر از میانگین دما در قرن 20 بوده است. همچنین ژوئن 2016 رتبه نخست را به لحاظ بالاترین میزان دما در میان رکوردهای ثبت شده دارد.

* بعد از خوردن میوه، آب ننوشید: کیفیت رطوبتی که در میوه است، با رطوبتی که شما با نوشیدن آب به آن اضافه میکنید، متفاوت است؛ لذا هرگز همراه «میوه» به ویژه میوه های آبدار، آب ننوشید. کیفیت رطوبتی که در میوه است با رطوبتی که شما به آن اضافه میکنید متفاوت است؛ مثلاً اگر انگور را همراه آب بخورید، در اکثر مواقع حالت بدی به دست میدهد و حتی گاهی اسهالهای شدید ایجاد میکند. لذا توصیه میشود نیم ساعت قبل از خوردن میوه و یکی دو ساعت بعد از خوردن میوه (بسته به میزان قدرت معده شما در هضم)، از نوشیدن آب خودداری کنید.

* سوغاتی آرمسترانگ از ماه ۱.۸ میلیون دلار فروش رفت: خاکی که «نیل آرمسترانگ» در اولین فرود انسان بر روی ماه از روی آن جمعآوری کرده بود، در نیویورک و در حراج خانه «ساتبی» به حراج گذاشته شد و به قیمت ۱.۸ میلیون دلار به فروش رفت.

* یک هزار ویزای الکترونیکی زائران حج 96 صادر شد: نصر الله فرهمند، سرپرست معاونت امور حج سازمان حج و زیارت از صدور یک هزار ویزای الکترونیکی زائران حج تمتع 96 خبر داد. فرهمند در پاسخ به این سؤال که در صورت مفقود شدن ویزا، زائران باید به کجا مراجعه کنند، گفت: در صورت مفقود شدن گذرنامه و هر مشکل این چنینی، از سوی نمایندگان وزارت امور خارجه برگه خروج برای زائر صادر خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست. امسال 86 هزار و 500 زائر ایرانی از بیست ایستگاه پروازی در داخل کشور برای انجام مناسک حج راهی عربستان خواهند شد.

.......اقتصادی

* آماده باش بانکها برای پرداخت وامهای ده میلیونی: نظام بانکی از 31 تیر ماه قرار است پا به پای برنامه بانک مرکزی، طرح ضربتی برای ارائه وامهای ده میلیون تومانی به زوجهای جوان را آغاز کند. اکنون بانکها در حالت آماده باش قرار دارند.

* شرایط جدید دریافت دسته چک از بانکها: بانک مرکزی شرایط جدید ارائه دسته چک را اعلام کرد که بر این اساس، تحویل دسته چک به مشتری دارای سابقه چک برگشتی، بدهی غیر جاری یا مشمولان موضوع ماده ۷ قانون صدور چک، ممنوع است. ضمن این که تحویل دسته چک جدید منوط به بازگشت حد اقل ۸۰ درصد از برگه های آخرین دسته چک مشتری، اعم از صادر شده یا ابطال شده، به بانک خواهد بود. بانکها موظفند فرم اشخاص دارای بیش از ۲۰ فقره چک برگشتی با نظارت واحد بازرسی آن بانک را تکمیل و به طور مستمر در دو مقطع، هر سال به منظور اتخاذ تدابیر نظارتی مقتضی به این مدیریت کل ارسال نمایند؛ همچنین مدیریت بازرسی بانک باید نسخه ای از گزارشها و نتایج بازرسیهای صورت گرفته در این خصوص را به همراه مستندات مربوطه، به طور ماهانه به این بانک ارسال نمایند.

* لغو محدودیت حمل لپ تاپ برای ۱۰ شرکت هواپیمایی: با اعتراضات شرکتهای هواپیمایی، دولت ترامپ مجبور شد محدودیت حمل لپ تاپ و وسایل الکتریکی را برای ۱۰ کشور هواپیمایی خاور میانه و آفریقا لغو کند.

* پیش ثبت نام تلفن ثابت برداشته میشود: محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران از برداشته شدن قریب الوقوع پیش ثبت نام تلفن ثابت در شهر تهران خبر داد و گفت: به زودی امکان ثبت نام خطوط تلفن ثابت بدون محدودیت برای مشترکان فراهم میشود. وی توضیح داد: پیش از این ثبت نام خطوط تلفن ثابت به صورت پیش ثبت نام و بدون واریز وجه انجام میشد و متقاضیان با ارائه فرم پیش ثبت نام در نوبت واگذاری قرار میگرفتند که به زودی در شهر تهران پیش ثبت نام حذف میشود.

 

.......بهداشت و سلامت

* ساماندهی عرضه متادون با سامانه "آیداتیس": مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با بیان این که سامانه آیداتیس (سامانه اطلاعات درمان سوء مصرف مواد ایران) از یک سال قبل در مراکز درمان اعتیاد مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: این سامانه به منظور نظارت بر حسن اجرای پروتکلهای درمانی برای بیماران مراجعه کننده و جلوگیری از بروز برخی نابسامانیها در عرضه متادون به نیازمندان واقعی، دریافت خدمات پزشکی کشور فعالیت میکند. برای کاهش مصرف مواد مخدر در جمعیت عمومی و کاهش آسیبها و پیامدهای منفی سوء مصرف مواد، نیازمند همکاری همه نهادهای ذیربط و همه گروههای ارائه دهنده خدمات سلامت هستیم.

* پیشگیری از یک سوم موارد ابتلا به زوال عقلی: در صورتی که افراد به گونه ای رفتار کنند که سلامت مغز آنان ارتقا یابد، از یک سوم موارد ابتلا به زوال عقلی پیشگیری میشود. این اقدامات شامل در نظر گرفتن خدمات مراقبتی و اجتماعی ایمن و مؤثر به منظور همراه کردن مبتلایان به این بیماری با جامعه است. در این شرایط فرد مبتلا به زوال عقلی و اعضای خانواده اش مطمئن میشوند که جامعه آنان را پذیرفته و از آنان حمایت میکند. محققان آمریکایی دریافتند، چندین فاکتور خطرزا وجود دارد که کنترل آنها تعداد مبتلایان به زوال عقلی را 35 درصد کاهش میدهد. به طور مثال، اگر تمامی افراد پس از 15 سالگی تحصیلات خود را ادامه دهند، تعداد موارد ابتلا به زوال عقلی حدود هشت درصد کاهش پیدا میکند. اگر افراد میانسالی که قدرت شنوایی خود را از دست داده اند، تحت درمان قرار گیرند، موارد ابتلا به زوال عقلی کاهش 9 درصدی پیدا میکند. همچنین اگر تمامی مصرف کنندگان سیگار که بالای 65 سال سن دارند، استعمال آن را کنار بگذارند، ابتلا به زوال عقلی حدود پنج درصد کاهش پیدا میکند. فشار خون، کمتحرکی و دیابت در افراد بالای 65 سال در بروز بیماری زوال عقلی موثر است.

.......جعبه جادو

* یادداشت فریدون جیرانی برای «شهرزاد»: چهارمین شماره هفته نامه اینترنتی «شهرزاد» با یادداشتی از فریدون جیرانی، کارگردان و تهیه کننده سینما درباره سریال «شهرزاد» آغاز شده است. در یادداشت جیرانی که در ابتدای این شماره با عنوان «شهرزاد عشق و سیاست را درهم آمیخت» منتشر شده، آمده است: «سریال «شهرزاد» در مقطع زمانی ساخته شد که سریالهای تلویزیون دچار مشکلات فکری و ذهنی شده بودند و به دلیل فشارهایی که بر تلویزیون اعمال میشد و حساسیتهای بیش از حد، درامهای تلویزیون التهاب و جذابیتی نداشتند تا بتوانند ارتباطی را که سالهای قبل با مخاطب داشتند مجدداً بدست آورند؛ به ویژه این که تلویزیون از یک مقطع زمانی به بعد محبوبیت قبلی را از دست داد و مانند سابق، نفوذ و بیننده نداشت. از دست دادن بیننده و موقعیت به یک شرایط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ربط داشت و احساس شد که جامعه باید در جای دیگری به آن بپردازد. البته سریال «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که در دو فصل اول و دوم عرضه شد، باب تازه سریال سازی در شبکه نمایش خانگی را باز کرد و چون در این مدیوم محدودیت کمتری نسبت به تلویزیون بود، موجب شد مردم متوجه سریالهایی شوند که در شبکه نمایش خانگی ساخته میشوند. به جرأت میتوان گفت «شهرزاد» تحول ایجاد کرد؛ تحولی غیر قابل انکار، زیرا موضوع عشق را با مضمون سیاسی درآمیخت و مقطع تاریخی را انتخاب کرد و به اتفاق نوشته بسیار منسجم و درست، انتخاب بازیگرانی که سر جای خودشان قرار گرفتند و سر انجام کارگردانی پخته و دقیق، موجب شد تا «شهرزاد» تبدیل به یک پدیده شود. این که گفته میشود پدیده یعنی فراتر از یک سریال. یعنی تبدیل جریانی که حتی در فضای مجازی هم توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و تا به امروز سریالی مانند «شهرزاد» نداشتیم که تا این اندازه ایرانیان داخل و خارج کشور را به خود مشغول کند که داستان عشقی را با روایت تاریخی بیان کند. «شهرزاد» در سریال سازی جایگاهی دارد که اگر تاریخ بخواهد سریالها را بررسی کند و تاریخ نویسان بخواهند به پدیده های نمایشی که مقاطعی توانستند اثرگذار باشند، بپردازند، به طور قطع «شهرزاد» جایگاه رفیعی دارد. حسن فتحی کارش را با سریال سازی شروع کرده و بیشتر از این که در فیلم سازی به عنوان فیلمساز در سینما شناخته شده باشد، به عنوان سریال ساز موفق شناخته شده است. سریال عاشقانه «شب دهم» توانست تبدیل به یک سریال تأثیرگذار شود، «مدار صفر درجه» و سریال تأثیرگذار «میوه ممنوعه» هم به تلویزیون رونق بخشیدند و همه در مقاطعی ساخته شدند که تلویزیون اجازه داده بود درامها وارد فضای ملتهبی شوند و آن فضاهای ملتهب را به تصویر بکشند. فیلمهای سینمایی «کیفر» و «پستچی سه بار در نمیزند» از جانب منتقدان مورد تأیید قرار گرفت تا آنجا که میتوان گفت فتحی در فیلم سازی ناموفق نبوده است و فیلمهایش هم مؤثر بودند، اما بیشتر به عنوان سریال ساز معروف است؛ همان طور که میرباقری هم در سریال سازی مطرح است. در «شهرزاد» مجموعه خوبی در کنار هم قرار گرفتند و به فتحی امکان تولید سریال موفقی به نام «شهرزاد» را دادند. در این سریال عشق بر بستر تاریخ مطرح میشود و قرار است تاریخ بهانه ای باشد تا عشق جلوه کند و به عشق بیشتر پرداخته شود، چرا که زمان حال محدودیتهایی ایجاد میکند و بستر تاریخی این محدودیتها را کمتر.»

* شبکه کودک در فکر توسعه برنامه های عروسکی: «روند تولید برنامه های فاخر عروسکی در شبکه کودک با تأسیس گروه سیاست گذاری تولیدات عروسکی به زودی توسعه مییابد.» میرکیانی این خبر را اعلام کرده و گفته است: به منظور پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و رسانه ای کودک، شورای سیاستگذاری آثار نمایشی فاخر عروسکی تأسیس میشود و روند تولید محصولات عروسکی در شبکه کودک تقویت خواهد شد.

 

 

.......ورزشی

* کسب اولین مدال نابینایان در مسابقات جهانی لندن: سجاد نیکپرست، مدال نقره پرتاب نیزه ششمین روز از مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان را برای ایران به ارمغان آورد. مسابقه پرتاب نیزه کلاس F۱۳ و F۱۲ نابینایان در استادیوم المپیک لندن برگزار شد و سجاد نیکپرست اولین نماینده گروه نابینایان ایران موفق شد با رکورد ۶۱ متر و ۸۸ سانتیمتر مدال نقره را از آن خود کند. در این ماده، الکس اسوچنکف پرتابگر ازبکستانی، با ثبت رکورد جهانی ۷۱ متر و ۰1 سانتیمتر به قهرمانی رسید. کابررا از اسپانیا نیز با رکورد ۶۱ متر و 53 سانتیمتر سوم شد. در ادامه این مسابقات، امان ا... پاپی، محمد خالوندی و عبد ا... حیدری به ترتیب به مدالهای طلا، نقره و برنز رقابتهای پرتاب نیزه دست یافتند. پاپی با پرتابی به میزان ۴۴ متر و ۸۷ سانتیمتر در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت. خالوندی که قهرمان دو دوره بازیهای پارالمپیک است، با پرتاب ۴۲ متر و ۱۸ سانتیمتر به مدال نقره دست یافت و عبد الله حیدری نیز با ۴۱ متر و ۸۳ سانتیمتر، مدال برنز را از آن خود کرد. در مسابقات پرتاب وزنه کلاس f53، علیرضا مختاری با پرتاب ۸ متر و ۳۵ سانتیمتر ضمن شکست رکورد آسیا، به مدال طلا رسید. اسد ا... عظیمی هم در همین کلاس، با ۷ متر و ۹۶ سانتیمتر در جایگاه سوم ایستاد. در ماده پرتاب وزنه کلاس f54، حامد امیری با ۱۱ متر و ۱۷ سانتیمتر موفق به کسب مدال برنز شد. در همین ماده، جلیل باقری جدی نیز حضور داشت که با پرتاب ۱۰ متر و ۹۴ سانتیمتر در جایگاه چهارم قرار گرفت. روژدی از بلغارستان، با پرتاب ۱۲ متر و ۴۷ سانتیمتر به مدال طلا رسید و رکورد جهان را نیز ارتقا داد. کاروان ۲۰ نفره ایران تا پایان روز هشتم مسابقات جهانی پارا دو و میدانی در لندن، موفق به کسب ۱۴ مدال، شامل: 2 مدال طلا، 7 مدال نقره و 5 مدال برنز، شده است.

.......حوادث

* داماد، اسرار قتل نوعروس را به گورستان برد: تازه داماد که در جنایتی هولناک، نوعروس را به قتل رسانده بود، با مرگ خودخواسته اش، اسرار این معما را با خود برد. مرد جوان هفته گذشته، به دنبال بروز اختلافهای شدید خانوادگی، همسرش را با چند ضربه کارد از پا در آورد و گریخت. قربانی حادثه، زن جوانی به نام «صفیه» بود که پیکر خونآلودش یکشنبه ۲۵ تیر در خانه شان واقع در شهرستان «نکا» استان مازندران کشف شد. بر اساس اعلام خانواده قربانی حادثه، داماد بعد از قتل همسرش، با خانواده او تماس گرفته و آنان را در جریان قتل قرار داده بود. آنها نیز پس از ورود به آپارتمان و مشاهده جسد، پلیس را با خبر کرده بودند. همزمان با حضور تیم جنایی در محل حادثه، مشخص شد این زوج پس از طلاق همسرانشان، حدود یک سال قبل ازدواج کرده بودند، اما همسایه ها و برخی اطرافیان، از ناموفق بودن ازدواج آنها و اختلافهای عمیقشان در روزهای قبل از قتل خبر داده بودند. دادستان شهرستان نکا درباره این ماجرا گفت: «بلافاصله پس از وقوع قتل، مأموران پلیس و بازپرس ویژه دادسرای نکا در صحنه وقوع جرم حاضر شده و با حضور پزشکی قانونی، تحقیقات تخصصی در این باره آغاز شد. در حالی که هنوز از انگیزه واقعی این جنایت اطلاعاتی به  دست نیامده است، خواهر مقتول از مفقود شدن النگوهای خواهرش خبر داد. با توجه به این که متهم به قتل، متواری شده بود، به دستور بازپرس کشیک، تحقیقات و تجسسهای پلیسی برای به دست آوردن ردی از متهم آغاز شد، تا این که عامل جنایت، کمتر از 24 ساعت بعد از قتل در تهران شناسایی و بازداشت شد. در حالی که با بازداشت متهم به نظر میرسید گره پرونده گشوده شود، عامل جنایت در راه انتقال به مازندران جان سپرد. این در حالی بود که در بررسیها مشخص شد او قبل از دستگیری مقداری قرص برنج خورده و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت، اما پس از چند روز و با وجود تلاش تیم پزشکی، او در بیمارستان جان باخت.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *