شناسه خبر: 11857 منتشر شده در مورخ: 1396/4/31 ساعت: 09:13 گروه: اجتماعی  
اولویت بهزیستی بهر‌ه‌مندی ‌‌معلولان در مناطق کم‌برخوردار از خدمات

اولویت بهزیستی بهر‌ه‌مندی ‌‌معلولان در مناطق کم‌برخوردار از خدمات

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برخورداری همه معلولان به ویژه معلولان در مناطق روستایی از خدمات بهزیستی در اولویت سازمان است.

به گزارش ایران سپید انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاح مرکز جامعه توانبخشی رحمت بافق با اشاره به اینکه یکی از وظایف سازمان بهزیستی ارائه خدمات مورد نیاز به معلولان است، اظهار داشت: معلولان در همه جا باید از خدمات بهزیستی بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه‌های عدالت اجتماعی، برخورداری همه از امکانات یکسان است، خاطرنشان کرد: استراتژی و راهبرد سازمان بهزیستی بهره‌مندی همه معلولین در مناطق کم برخوردار از خدمات این سازمان است.

وی تاکید کرد: مهم نیست که یک معلول در مناطق کم برخوردار زندگی می‌کند و یا اینکه در شهرها به سر می‌برد بلکه مهم این است که همه معلولان خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که زمینه بهره‌مندی همه معلولان از خدمات این سازمان را فراهم کند و افتتاح چنین مجموعه‌هایی در شهرستان‌های مختلف هم در راستای تحقق این هدف والای سازمان بهزیستی کشور است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *