شناسه خبر: 11737 منتشر شده در مورخ: 1396/4/26 ساعت: 11:38 گروه: اقتصادی  
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک رفاه از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۱۷۹۶ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه در ۴۷۷۷ فقره به بازنشستگان، مستمری بگیران و مقرری بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

به گزارش ایران سپید  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، همچنین از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۷، ۶۱۴۴ فقره تسهیلات طرح تلاش گستر رفاه به میزان ۱۳۲۴ میلیارد ریال به کارگران شاغل تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

معافیت مستمری بگیران از کارمزد پرداخت نقدی

مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از کارمزد پرداخت نقدی (ریالی) معاف هستند.
مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از کارمزد پرداخت نقدی از حساب‌های قرض الحسنه پس انداز، جاری و کوتاه مدت در سامانه همراه به غیر از شعبه باز کننده حساب معاف هستند.
همچنین ۱۷۶ واحد بانک رفاه در سراسر کشور به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تامین اجتماعی خدمت ارائه می‌کند.
از مجموع ۱۰۴۶ شعب بانک رفاه در سراسر کشور، ۶۰ شعبه، ۱۸ واحد خدمات ویژه و ۹۸ واحد ارائه خدمات خاص برای این منظور سازماندهی شده و در این راستا فعالیت می‌کنند.
بانک رفاه همه ساله علاوه بر ارائه تسهیلات، خدماتی ویژه برای بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان طراحی می‌کند که از جمله آن می‌توان به طرح‌های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت تامین رفاه، طرح تجلیل رفاه، طرح کرامت ۱ و ۲ و طرح تکریم رفاه اشاره کرد

۴ میلیون ریال سقف برداشت روزانه مستمری بگیران از خودپردازهای بانک رفاه

مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از اسفندماه سال ۱۳۹۰ تاکنون می‌توانند از خودپردازهای بانک رفاه روزانه تا سقف ۴ میلیون ریال دریافت کنند.
 این خدمت، ویژه مستمری بگیرانی است که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *