شناسه خبر: 11721 منتشر شده در مورخ: 1396/4/26 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
اپلیکیشن آیین آموز برای داوطلبان آزمون رانندگی

اپلیکیشن آیین آموز برای داوطلبان آزمون رانندگی

تابستان برای بسیاری فرصت خوبی است تا اگر گواهینامه رانندگی خود را نگرفته‌اند برای این کار اقدام کنند. برای گرفتن گواهینامه رانندگی نیازمند شرکت در دو آزمون اساسی یعنی آزمون آیین نامه و رانندگی هستید، که برای بسیاری آزمون آیین نامه و خواندن کتاب قوانین راهنمایی و رانندگی از آزمون اصلی رانندگی سخت‌تر است.

به گزارش ایران سپید آزمونی که به هیچ وجه هم امکان سر باز زدن از آن را ندارید چرا که بدون کسب نمره قبولی در آن امکان شرکت در آزمون اصلی رانندگی و دریافت گواهینامه را نخواهید داشت. اگر تصمیم به شرکت در کلاس‌های آموزش رانندگی را گرفته‌اید و دوست دارید در نخستین امتحان آیین‌نامه نمره قبولی را کسب کنید، می‌توانید از اپلیکیشن «آیین آموز» کمک بگیرید. آن‌طور که طراحان این اپلیکیشن ادعا می‌کنند با این برنامه سریع‌ترین و کم هزینه‌ترین راه برای قبولی آزمون آیین‌نامه رانندگی را انتخاب کرده‌اید.حالا شاید فکر کنید این اپلیکیشن چطور به شما در آزمون آیین‌نامه کمک می‌کند. بعد از نصب برنامه و ورود به محیط آن با توضیحات کلی و بخش‌های مختلف آن روبه رو خواهید شد. اصلی‌ترین قسمت این برنامه که می‌تواند به آمادگی شما در آزمون آیین نامه کمک کند قسمت «مجموع‌ آزمون‌ها» است. در این قسمت شما با 4 آزمون متفاوت در حوزه آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی روبه رو هستید. این آزمون‌ها 30 سؤاله و زمان‌دار هستند و دقیقاً فضایی شبیه به آزمون واقعی آیین‌نامه را برای شما درست می‌کنند.در این برنامه اطلاعات و توضیحاتی به شکل ساده در خصوص آیین راهنمایی و رانندگی مانند آموزش تابلوها، تصادف و تخلفات، شناخت و نگهداری خودرو، آشنایی با قطعات خودرو و... نیز دیده می‌شود که می‌توانید بعد از مطالعه این اطلاعات در آزمون‌های اپلیکیشن شرکت و خود را امتحان کنید. طراحی این برنامه می‌توانست کمی جذاب‌تر باشد اما به خاطر رابطه کاربری ساده‌ای که دارد براحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن «آیین آموز» به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم اندروید  قرار گرفته است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *